No us podeu perdre el conte que avui ens ha representat un grup d’alumnes de sisè! El públic eren els nens i nenes de pàrvuls 3 anys i els de primer. S’ho han passat d’allò més bé! Un dels petits s’ha espantat en algun moment amb els crits dels dos micos protagonistes. Perdoneu però aquesta anècdota no ens ha permès fer una gravació seguida del conte. Tot i això crec que val la pena mirar-la. L’espontaneïtat i la capacitat d’improvisació dels nois i noies de sisè ens ha sorprès agradablement. Les nostres felicitacions!!

I escolteu també la petita entrevista que hem fet en acabar l’obra a alguns dels alumnes de primer.

2 thoughts on “I l’espectacle continua… avui un grup de sisè ens explica “No siguis poca solta”

1. clopez17 Post author

Gràcies, Maria. Els nois i noies estaran contents amb la teva felicitació!