La festa de la primavera

Pares, mares, mestres, nens i nenes vam passar una tarda molt divertida. Des dels més petits, els pàrvuls de 3 anys, fins els de 2n de Primària, van ballar danses molt boniques. Si no ens creieu…, mireu les fotografies de la diada!

Sant Jordi, una diada especial

Please enable Javascript and Flash to view this Flash video.De bon matí els alumnes de sisè estan entusiasmats amb el muntatge de la parada de llibres. Al pati del Parvulari instal·lem carpes i tots els llibres que, durant l’última setmana, han format part de l’expossició de la biblioteca. La resta de nens i nenes de l’escola esperen impacients el moment de poder visitar la parada i comprar aquell llibre que tant desitgen. Molts pares i mares també esperen que obrim la porta per  poder triar un conte i comprar una rosa. Al llarg de tot el matí el parvulari està molt animat. A la tarda continuen els nervis… quines narracions i poemes hauran estat seleccionats en els Jocs Florals?

L’Alcaldesa d’Esplugues, sra Pilar Díaz,  acompanyada pel Conseller d’Ensenyament, sr Juan Fernández,  fan entrega dels diplomes i premis. Després tots gaudim amb les danses que ens ofereixen els alumnes de C. Mitjà i C. Superior i tanquem l’acte ballant una sardana.

Un dia preciós que, com cada any, pares, nens i mestres gaudim plegats!

El Carnaval, la festa estrella del Folch i Torres.

El dia de la festa tot és moviment i gresca a l’escola. A les nou tots ens preparem per l’espectacle. Ens disfressem, ens pintem, ens posem les xanques.

Els més grans de l’escola esperen amb impaciència el moment de l’actuació. Timbalers, bufons i bruixes riuen inquiets mentre es caracteritzen per l’espectacle.

A les classes també esperen el moment de sortir al pati i lluir la seva disfressa, voleu veure’ls?

El pati de l’escola és ple de gom a gom. Pares, mares, avis i àvies, germanets petits,… tots esperen la nostra aparició. I…, comença l’espectacle!

El públic espera que comenci la gresca