Mirem els anuncis?

Imatge de Saidaonline

Ara que s’acosta Nadal, comencen a bombardejar-nos amb anuncis de joguines a tothora.
Potser estaria bé dedicar una estona amb els nens i nenes a “mirar” aquests anuncis amb uns altres ulls, a analitzar-ne els seus elements i a parlar-ne.

Del Decret 142/2007, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació primària:

Continguts de la Dimensió Comunicativa ( Llegir i comprendre):

  • Ús d’estratègies de comprensió i interpretació crítica dels missatges audiovisuals adreçats a les nenes i nenes de la seva edat (publicitat de joguines i de productes d’alimentació, entre d’altres) (Cicle Inicial).
  • Lectura crítica de missatges escrits i audiovisuals (publicitat, informatius, relats de ficció) (Cicle mitjà).
  • Lectura de missatges en suport audiovisual, de manera que la informació que se n’extregui es faci a partir del text, imatges, gràfics i altres recursos que en formen part i sabent identificar els elements del llenguatge audiovisual i la seva funció expressiva. (Cicle superior).

Aquí tenim quatre anuncis publicitaris amb la seva proposta d’anàlisi, per a cicle inicial i mitjà.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *