La Lídia Malfeitos es llença a la piscina

L’alumna Lídia Malfeitos (4t) es va estrenar fa uns dies a la primera prova de la Fase Comarcal dels JEEC de Natació que es va fer a Blanes. S’ha convertit així en la primera nena de l’escola en participar en aquest esport, en el que mai abans cap alumne de La Benaula s’havia animat. A més, ho va fer obtenint un segon lloc als 50 metres esquena (0:53:35) i un tercer lloc als 50 metres lliures (0:46:25), per tant des d’aquí la volem animar i felicitar molt!!

Aquest article ha estat publicat en General, Natació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.