Jocs Tradicionals 2011-12

Una altra de les novetats pel proper curs és l’activitat de Jocs Tradicionals, amb la qual els nens i nenes de La Benaula podran aprendre i practicar diferents jocs dels de tota la vida, tant d’arreu de Catalunya com de qualsevol racó del Món. Quan calgui, també se’ls ensenyarà a fabricar-se els diferents materials necessaris per a cadascun d’aquests. L’activitat es realitzarà els dilluns de 14:00 a 15:00 al pati de l’Escola, i és oberta a alumnes de totes les edats.

Aquest article ha estat publicat en General, Jocs Tradicionals. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.