Una quinzena de jugadors a la fase comarcal d’escacs

11 jugadors prebenjamins, 3 benjamins i 1 alevina van participar a la segona i definitiva jornada de la Fase Comarcal d’Escacs. A la categoria de més petits tots els premis van ser per alumnes de l’escola. Així, es va guanyar per equips, en Magí Sitjà (2n) va guanyar en categoria masculina i la Núria Recasens (2n) en categoria femenina. Pel que fa a benjamins en Tomàs Dilme va ser cinquè, en Gerard Guzman novè, i en Teo Sitjà 14è. Pel que fa la categoria alevina on competia l’Aryane Mora, va fialitzar en quarta posició.

Resultats i Classificació Prebenjamí

Resultats i Classificació Benjamí

Resultats i Classificació Aleví

Aquest article ha estat publicat en Escacs, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.