4t Stop Motion

A la tornada de les vacances hem pogut gaudir de la visualització de les nostres creacions seguint la tècnica Stop Motion. Aquest va ser el projecte final del primer trimestre de “Activitats TAC”.

Volem compartir amb tots vosaltres les nostres primeres creacions. Cliqueu sobre la imatge per a poder visualitzar-les.

3,2,1…Acció!

Projectes famílies 4t

Hola famílies!

Aquest curs ja hem rebut quatre famílies que han vingut a compartir les seves experiències, vivències… amb nosaltres.

Us engresquem a participar d’aquesta activitat que tant agrada els nens i nenes de 4t.

Arriba el Nadal a 4t!

Ja ha arribat el Nadal a les classes de 4t!!!

Els nens i nenes de 4t-A hem decorat la classe dels nostres companys i companyes de 4t-B i a l’inrevés.

Mireu quin goig que fan!!

4t Trotacorts

Aquí teniu unes imatges de la sortida del Trotacorts….i sense pluja!!

Cim d’àligues 3r

Hola famílies,
dimecres passat els alumnes de 3r vam fer una visita al Cim d’àligues, un lloc impressionant on poder veure aus rapinyaires de ben a prop.
Us deixem unes imatges de la sortida i un vídeo d’una de les aus que més ens va agradar: el Secretari.
Esperem que us agradin!

Publicat dins de General | 2 comentaris

SOTA LA PELL

Aquest primer trimestre ens hem posat sota la nostra pell i hem descobert com funciona el nostre cos: com respirem, com fem la digestió, quines són les parts de l’aparell circulatori…

Hem treballat en grup, hem buscat informació a les tauletes, hem fet experiments i hem dit la nostra.

Ara estem pendents de saber quin serà el nostre proper projecte!

Us anirem informant!

“5 al dia”

Els nens i nenes de 4t vàrem visitar Mercabarna el dimecres 7 de novembre: vam fer jocs, vam fer un tastet de fruites i hortalisses, vam visitar les instal·lacions i fins i tot ens van regalar un sac de patates!

Aquí teniu un reportatge fotogràfic de la nostra sortida.

Concert de Santa Cecília 2018

Un any més hem celebrat Santa Cecília a l’Escola, patrona de la Música.
Aquí us deixem amb unes fotografies dels nostres músics del Cicle, als quals volem felicitar per la seva magnífica interpretació.
També volem felicitar a la Sílvia, la mestra que ha preparat el Concert enguany, i, com no, a la Teresa Quirante per tots els anys que ens ha fet gaudir de la música i dels músics que tenim.
Gràcies companyes!!!

“La música expresa lo que no se puede decir y aquello sobre lo que es imposible estar en silencio”
Victor Hugo

Educació Artística 3r

Hola famílies,

a Educació visual i plàstica hem estat treballant dos artistes ben diferents: en Keith Haring i la Yayoi Kusama.

Aquí us deixem unes imatges de les nostres creacions!

Publicat dins de General | 7 comentaris

Halloween orange

Hi everyone!

Gràcies per la vostra col·laboració!

Les vostres taronges i carbasses eren monstruoses!

Aquí teniu algunes imatges.

Publicat dins de General | 1 comentari