El del cambrer, l’aigua i la pistola

Sabeu què és un enigma? Us agraden? Doncs aquí en proposem un per pensar i raonar,  una tasca molt necessària perquè el cervell no es rovelli!

Un home entra en un bar i demana al cambrer un got d’aigua. Les dues persones no s’havien vist mai, però el cambrer agafa una pistola de sota la barra i apunta l’home. L’home, després de l’ensurt, li dóna les gràcies i marxa sense el got d’aigua. Per què?

D’aquí uns dies penjarem la resposta. A exercitar el cervell!

13 thoughts on “El del cambrer, l’aigua i la pistola

  1. Nico Benejam

    Què us sembla aquest enigma?:
    Un dia dos senyors miraben una foto i un d’ells diu: jo no tinc ni germans ni germanes, però el pare d’aquest senyor és el fill del meu pare. Quí era el senyor de la foto?

  2. mcasares

    I tant! M’agradaria que aquest bloc fos el més divertit de tot el Maresme i part de l’estranger!

  3. claragm Post author

    Molt bon enigma Nico!

    Però encara ningú no ha respost cap dels dos, vinva va de ben segur que sabeu la resposta!

  4. claragm Post author

    Molt bé Jordi i Adel! Aquest pobre senyor tenia singlot, i amb l’ensurt de la pistola, li va passar! Enigma solucionat!

  5. alba

    ja clara tens tota la rao sempre el senyor tenia singlot i com no en volia tenir el cambrer li dona un ensurt u se li passa.

  6. Nico

    Us proposo un altre de molt facil. Va una dona al cementeri a l’enterrament de la seva mare i veu a un home. Uns dies després mata a la seva germana per què? Si voleu trobar més misteris mireu a la 1 els dilluns a les 22:15h. La sèrie es diu “Los misterios de Laura” i a mi m’agrada molt. El pitjor és que et perds una part de Crackovia, però jo ho miro a la web el següent dia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *