Monthly Archives: març 2008

Butlletí de l’ensenyament públic a Manlleu

En el butlletí següent podeu veure un resum de les activitats realitzades o de les que es realitzaran al llarg del curs 2007-2008 a les escoles públiques de Manlleu.

Versió del butlletí en format pdf

[kml_flashembed movie="http://www.xtec.cat/ies-antoni-pous/bloc/butlleti.swf" width="480" height="679"/]

Sortida a Dalt Vila

El passat dimecres dia 27-2-08 els grups de 3D, 4D i els alumnes de psicopedagia i d’aula d’acollida del centre vàrem anar a veure Dalt Vila.
En aquesta sortida vàrem poder conèixer una mica millor la nostra població, sobretot com era abans.

Una cosa que em va semblar molt curiosa, va ser com han anat canviant els diferents noms de carrers i places al llarg dels anys.
Aquesta activitat ens servirà per a poder preparar millor el crèdit de síntesi d’aquest curs 2007-08.

Leila Handoula – 4t D