Intercanvi amb Fingal

fingal.jpg

Aquest curs acadèmic es torna a fer l’intercanvi amb alumnes del Comptat de Fingal. Els centres participants són: l’IES Ribera Baixa, l’IES Salvador Dalí, l’IES Estany de la Ricarda i l’IES Baldiri Guilera. S’han fet ja un seguit de reunions de coordinació amb el propòsit d’aprofundir en el vessant pedagògic del projecte. Es farà un bloc conjunt on els alumnes compartiran opinions sobre temes interculturals la qual cosa servirà de preparació per la trobada.

fingal-2.jpg

Les dates de l’intercanvi estan per acabar de definir però sembla ser que els alumnes del Prat anirien cap allà la setmana del 23 de febrer al 1 març mentre que els estudiants irlandesos vindrien a Catalunya al voltant de la festivitat de Sant Jordi. El total d’alumnes que hi participen és de 26 per cada banda.