Category Archives: General

quienes somos?

Una llama de fuego una vida adelante

a veces pensamos que somos reales

pero como lo sabemos nadie nunca supo si somos fuego o agua

si somos vida o fantasia

nadie supo quien eramos solo somos

recuerdos de alguien que no sabemos…

quien sabe si somos recuerdos o sueños

nadie nunca supo nada somos gente o miraglos

quienes somos ? nadie lo supo

un beso es un deseo

Mar adentro,
mar adentro.

Y en la ingravidez del fondo
donde se cumplen los sueños
se juntan dos voluntades
para cumplir un deseo.

Un beso enciende la vida
con un relámpago y un trueno
y en una metamorfosis
mi cuerpo no es ya mi cuerpo,
es como penetrar al centro del universo.

El abrazo más pueril
y el más puro de los besos
hasta vernos reducidos
en un único deseo.

Tu mirada y mi mirada
como un eco repitiendo, sin palabras
‘más adentro’, ‘más adentro’
hasta el más allá del todo
por la sangre y por los huesos.

Pero me despierto siempre
y siempre quiero estar muerto,
para seguir con mi boca
enredada en tus cabellos.

victoria savchak

Tú que tantas veces me envolviste en tus olas cuando estaba triste,
extrañando al amor que estaba lejos…
Tú que recibiste mis lágrimas confundiéndolas con las gotas que son tu esencia;
por ellas eres lo que eres…
Tú que brindaste paz y sosiego a mi espíritu andariego…
Tú que me enamoraste tantas veces, ocupando mi tiempo, robando mi tiempo,
enredándome en tu tiempo tan salvaje y desmedido…
He necesitado confundirme con tu cuerpo y acariciarte tantas veces,
en cada salto, en cada cielo, en cada luna reflejada en ti…
No dejes que los hombres te cambien de color y piensa que, cada vez que te visito,
me ilumino con estrellas de mar, con vida, e ilusión.

victoria savchak

l’amistad

a vegades trobem amigues i a vegades les perdem pero es bo o dolent tenir amigues….

aquesta historia ho explica tot….

Aixo comença un mati de estiu. En la ciutat Miracolors que es on viu la Lidia una nena de 10 anys. Ella es molt bona amiga i sempre va buscant una cosa: la amiga ideal, era una noia orfa havia perdut la seva mare i el seu pare cuant nomes tenia 3 anys, pero a ella ja no li afectaba perque sempre pensaba que cuant trobes la amiga ideal dons seri molt felis pero si fos tan facil…. Totes les seves amigues no volien estar amb ella perque era pobre i orfe pero a ella aixo no li afectaba. Un bon dia la Lidia va sortir a jugar com sempre al carrer i es va trobar a una nena farida, i va anar a veure si era greu. La nena que estaba farida era d’unaltre pais era de suica i no entenia molt be el catala, es deia Miracle. La Lidia li va currar la farida amb una fulla del bosc de la ciutat per a la Lidia era magic perque ella sempre que hi anava parlaba amb els arbres i les fades que hi havia pero ningu no la creia.  La Miracle es va espantar pero la Lidia no se sap com va fer que la Miracle no saspantes d’ella i al cap d’una estona ja eren molt amigues. Per fi la Lidia va trobar la seva veritable amiga era la Miracle. En el colegi sempre jugaven juntes i sempre es divertien molt jugant al carrer. Pero nomes hi havia un incombinient que la madrastra de la Miracle no aceptaba a la Lidia deia que era pobre i orfre pero a la Miracle li donaba i gual pero clar la seva madrasta no consistia aixo… I per aixo el dia seguent al vespre la seva mare va dir que la familia de la Miracle es tenia que anar de el pais Miracolos  pero quant la Lidia es va asevantar ba anar corrent cap a la casa de la Miracle i la va veure plorant amb la flor que ella mateixa li va regalar. La Lidia sense pensar va anar cap al jardi de la Miracle i la va beure i li va dir aquestes paraules:-Miracle t’enrecordes de la flor que ens ven regalar encara esta d’ins del cor i mai per res es separara i a la Lidia li va caure una gota de llagrima que es va ajuntar amb la de la Miracle i va caure sobre la flor i cuant la madrasdre de la Miracle va anar a la seva habitacio va veure que no estaben nomes estaba la flor, que desde acuell  moment es va transformar en la flor de la amistad i la Miracle i la Lidia van anar a dalt alla al cel on alla res i ningu no separara la seva amistadPlor

FI

   VICTORIA SAVCHAK

La llagrima del drac.

Hi havia una vegada un nen que es deia Luis, lluis era orfe i pobre,estava molt sol.Un dia en Lluis va anar a pasejar pel carrer.De sopte quan caminav capa la plasa del parc en Llis va trovar un carrer antic,com era tant valent va decidir explorar aquell carrer tan extrany.Quan va endinsarse a la aventura el nen va trovar ¡UN DRAC! Lluis es va epantar molt però s’ en va adonar que no era perillos.Lluis i el drac van fer-se amics i sempre jugaven junts.Un dia el nen no va anar a jugar.El drac va anar a veure i lluis estava malalt de mort.El drac es va posar a plorar i les seves llagrimes van arrivar al cor d’n lluis i el van salvar, i sempre van jugar llunts.FI.

para tu ventana

Para tu ventana
un ramo de rosas me dio la mañana.
Por un laberinto de calle en calleja,
buscando, he corrido, tu casa y tu reja.
Y en un laberinto me encuentro
perdido
en esta mañana de mayo florido.
Dime dónde estás.
Vuelta y revueltas. Ya no puedo más

semana

Domingo, jazmín.
Lunes, azucena.
Martes, clavellina.
Miércoles, violeta.
Jueves, heliotropo.
Viernes, madreselva.
Con la mariposa
el sábado llega,
y con esa flor
la semana cierra.

“La  poesia cruza la tierra sola,
apoya su voz en el dolor del mundo
y nada pide
—ni siquiera palabras.”
(…) “Llega de lejos y sin hora, nunca avisa;
tiene la llave de la puerta.
Al entrar siempre se detiene a mirarnos.
Después abre su mano y nos entrega
una flor o un guijarro, algo secreto,
pero tan intenso que el corazón palpita
demasiado veloz.
Y despertamos.”

TINA EMBRUIXA ELS DEURES

 La Tina vol prova de fer els deures amb l´ aguda d´un encacanteri  del seu llibre de màgia.

Però ,com que també  ha de tenir cura d´en Pitus, el seu germa petit,les coses es compliquen: a en Pitus li creixen orelles  de conill,apareix la bruixa  Baduixa

per aguda a en  Pitus com seli van pusa les orelles de elefant la bruixa li va conberti en elefant.Li diu la tina que no era  hformaasi sino a de tornalo normal  i de sopte el trans -forma en normal.