Author Archives: juan jose gutierrez domingez

HOLA

Hola estimats amics de 5é b espero que us agi agradat tant com a mi aquest bloc.Tot aixo es gracies a la nostra estimada profesora Estrella.Encaraque alguns de vosaltres creieu que es dolenta per copiar el subrratllat,fer redaccions…no ho es ,es tot el contrari, ella ho fa pel nostre bé.A vegades la gent es ena mica pilota fent aquest  tipus   critiques però jo no ho soc pas, aquesta es a veritat i res més que la veritat. Un salut el vostre company:Jota-jota.

La llagrima del drac.

Hi havia una vegada un nen que es deia Luis, lluis era orfe i pobre,estava molt sol.Un dia en Lluis va anar a pasejar pel carrer.De sopte quan caminav capa la plasa del parc en Llis va trovar un carrer antic,com era tant valent va decidir explorar aquell carrer tan extrany.Quan va endinsarse a la aventura el nen va trovar ¡UN DRAC! Lluis es va epantar molt però s’ en va adonar que no era perillos.Lluis i el drac van fer-se amics i sempre jugaven junts.Un dia el nen no va anar a jugar.El drac va anar a veure i lluis estava malalt de mort.El drac es va posar a plorar i les seves llagrimes van arrivar al cor d’n lluis i el van salvar, i sempre van jugar llunts.FI.