La llagrima del drac.

Hi havia una vegada un nen que es deia Luis, lluis era orfe i pobre,estava molt sol.Un dia en Lluis va anar a pasejar pel carrer.De sopte quan caminav capa la plasa del parc en Llis va trovar un carrer antic,com era tant valent va decidir explorar aquell carrer tan extrany.Quan va endinsarse a la aventura el nen va trovar ¡UN DRAC! Lluis es va epantar molt però s’ en va adonar que no era perillos.Lluis i el drac van fer-se amics i sempre jugaven junts.Un dia el nen no va anar a jugar.El drac va anar a veure i lluis estava malalt de mort.El drac es va posar a plorar i les seves llagrimes van arrivar al cor d’n lluis i el van salvar, i sempre van jugar llunts.FI.

Deixa un comentari