
Les sessions han estat organitzades de la següent manera:
Sessió 0: Pluja d’idees: quin continent m’interessa i què vull saber o que m’inquieta sobre el continent. Dinàmica per fer grups i per saber els interessos de l’alumnat 
Sessió 1: Treballem amb mapes del món.Temporització (1 hora). Començarem elaborant un mapa del món per persona on indicarem continents, oceans, mars, caps, golfs, estrets. Materials: colors-retoladors, mapa del món, llibre digital weeras.
Sessió 2: Emplenarem la fitxa de situació dels continents.Materials: mapa elaborat, fitxa elaborada per la professora. Temporització (1hora)
Sessió 3: Trobar, identificar i definir els elements que configuren el paisatge.1.- part teòrica (fitxa) 2.- part pràctica (selfie)
Identificarem els elements del medi físic (fitxa). Materials: mapa elaborat, fitxa elaborada per la professora (2), llibre digital, càmera o mòbil.Temporització (1hora). Enviar foto profe (correu) d’un element del paisatge:
                -Sóc…
                -La meva foto està feta a:….
                -L’element del paisatge és…..
Sessió 4-5: Ens especialitzem en els continents  (grups). Elaborem mapes: -físic (unitats de relleu, xarxa hidrogràfica). Emplenem la fitxa elaborada per la professora (3). Materials: mapa físic, fitxa elaborada per la professora.Temporització (2 hores)
Sessió 6: Elaborem mapes polítics: -països i capitals. Material: mapa polític del continent que som especialistes.Temporització (1 hora)
Sessió 7: Ens especialitzem en el nostre continent.Material: fitxes.Temporització: (1 hora)
Sessió 8-9-10-11-12-13-14: Marxem de viatge.Fitxes del viatge.Mapa itinerari.Àlbum de fotos
Sessió 15-16-17-18: Exposició oral 
Sessió 19: Avaluació del projecte