PREMIS LITERARIS DEL MARESME

0
El diumenge 13 de novembre va tenir lloc l’entrega de premis de la XXXIII Mostra Literària del Maresme a l’Aula Magna de l’Escola de Teixits de Canet de Mar.
El nostre alumne de sisè en Marc Batlle va guanyar el primer premi de poesia.
Grup B Poesia (9 a 11 anys)
1r premi – Marc Batlle Casellas – El cervell

FEM UNS MURALS DE GEOGRAFIA.

0

Estem treballant la geografia física i política de la Península.

TREBALLEM LES FRACCIONS

0

Cliclant a sobre trobareu diferents activitats sobre fraccions.

ACTIVITATS AMB FRACCIONS

Aquí teniu una pàgina per refrescar els conceptes sobre les fraccions que s’han treballat fins a sisè de primària.

FRACCIONS

A continuació es presenten exercicis avaluatius de mates per tal que practiquis en quin nivell et trobes. Han estat creats gràcies a la web
la qual també pots visitar per realitzar lliurement d’altres.

* Comparar fraccions:

Major que, menor que, igual ( equivalents)… recorda que pots reduir les dues a comú denominador (mcm) per comparar o transformar cada fracció a nombre decimal i així comparar.

* Fracció irreductible:

Pots fer-ho de dues formes, calcula mcd de cada nombre i divideixes cada nombre pel mcd, tindràs la fracció. L’altre forma, descomposa cada nombre i escriu tots els factors, elimina els iguals del numerador amb denominador, et quedarà una fracció.

MÚLTIPLES I DIVISORS

* Suma fraccions – nivell mínim

* Suma fraccions – nivell mitjà

* Suma fraccions – nivell superior

* Resta i suma

* Multiplicació i divisió

* Repàs de fraccions :

No hi surten les operacions com sumes, restes, multiplicacions i divisions. Es basa pràcticament en reforçar els conceptes inicials de n.mixt, compara fraccions, irreductible, i troba l’element x..

REPASSEM LA GEOGRAFIA DE LA PENÍNSULA IBÈRICA

ACTIVITATS PER PRACTICAR LA GEOGRAFIA D’ESPANYA

Fent clic sobre el següent mapa podreu treballar les muntanyes, les depressions, els rius i si algú te ganes els caps i els golfs. Espero que el feu servir!

Clica a sobre del mapa d’Espanya i podràs practicar sobre la seva geografia.
Aquí teniu un altre enllaç que ens recomana l’Abril

De classe1

CASTANYADA AL PARC DE LOURDES

0

Hem passat un gran dia avui. Hrm anat al Parc de Lourdes d’Arenys de Munt, hem menjat castanyes, hem jugat, fins i tot alguns han trobat ceps.

SORTIDA A GIRONA

0

Hem anat al museu d’Art de Girona i després hem visitat la ciutat.

CONFERÈNCIA SOBRE ELS REFUGIATS

0

Avui ha vingut en Marc Vidal, fotoperiodista de l’agència Reuters, a explicar-nos la problemàtica dels refugiats a tot el món.

EL PATI DELS DIVENDRES

0

El divendres és el dia de la setmana que deixem de costat el futbol i el bàsquet i provem altres jocs i esports….

CREIXEN LES PLANTES A BON RITME

0

Les plantes que vam plantar fa quinze dies s’estan animant molt amb aquestes pluges.

ENTREVISTEM A PEP PLAZA

0

A sisè estem treballant el text conversacional. Per aquest motiu hem fet una entrevista a un actor de teatre i televisió:en Pep Plaza