JOCS FLORALS

0

Aquí teniu els guanyadors dels Jocs florals del Cicle Superior aquest curs.

TALLERS PREPARANT LA DIADA DE SANT JORDI

0

Ahir dimarts i avui dimecres hem estat treballant per grups uns tallers relacionats amb la diada de Sant Jordi.
Hem fet poemes, punts de llibre de monstres, estampació amb vegetals, un drac gegant amb escates de roba i de colors, rodolins i finalment hem fet variacions sobre la llegenda de Sant Jordi.
Han estat un parell de dies molt aprofitats. Per rematar la setmana demà farem els Jocs Florals i la gimkana fotogràfica.

S’APROPA LA DIADA DE SANT JORDI

0

Ja gaire bé tenim aquí el dia de Sant Jordi. Aquí teniu uns enllaços on trobareu granvarietat d’activitats per a treballar aquest dia tant especial…

SANT JORDI.  BLOG SALA DE MESTRES

SANT JORDI.  EDU 365

EDAT MITJANA

0

Aquí teniu uns enllaços pe a treballar l’època medieval
Paquet d’ activitats JClic que forma part del Paquet ” ANDRÒMEDA”

EDAT MITJANA

La vida a l’ edat mitjana

La societat a l’ edat mitjana

L’ edat mitjana a Catalunya i a la península ibèrica

FENT LA MONA DE PASQUA

0

Tots els alumnes de cicle superior hem fet la mona de Pasqua per grups.

COM TENYIR LA SAMARRETA DE CANTÀNIA

0

Aquí teniu uns videos tutorials que us expliquen com s’ha de tenyir la samarreta que haurem de portar a la Cantània 2015 el 4 de maig.

RECALCULEM A LA BARCELONA ROMANA I MEDIEVAL

0

Avui hem anat d’excursió a Barcelona a treballar les matemàtiques i la història. A partir de les construccions antigues: Aqüeducte romà, les portes d’entrada a la ciutat, la catedral, la capella de Santa Llúcia,… hem anat veient com ho feien antigament per calcular i com ho fem nosaltres ara. Ha estat una sordida diferent i hem vist un munt de coses noves.

SORTIDA AL PARC DE LOURDES I A LA CASANOVA

0

Avui els alumnes de sisè fent el treball interdisciplinar hem anat a al Parc de Lourdes i a la Casanova de Pibernat

ACTIVITATS PER A TREBALLAR ANGLES I LA MESURA DEL TEMPS

2

Aquí teniu unes quantes activitats per a treballar els angles i la seva mesura.

Clicant aquí sobre treballareu sobre una pàgina força interessant del temps feta per la Junta d’Andalusia

Els angles i la seva mesura

Graus, minuts i segons

Mesura d’angles

Aquí teniu videos i activitats per a estar més informats i poder anar practicant les activitats.

Aquests tres primers videos estan trets de la sèrie “Erase un vez…”

1er Video sobre els invertors del temps

2n Video sobre els inventors del temps

3r video sobre els inventors del temps

Video del programa “Què, qui, com ” en el que ens explica ‘origen de la mesura del temps en dies, els mesos i per què tenen aquets noms i per què tenen els dies que tenen. És força interessant.

El Calendari

AQUÍ TENIU UNES ACTIVITATS PER A PRACTICAR

Practica jugant amb el rellotge (en castellà)

En aquest joc pots practicar en català

CÀLCULS SENZILLS AMB MESURES TEMPORALS

CÁLCULOS CON MEDIDAS TEMPORALES

MOLTS D’AQUESTS RECURSOS ESTAN TRETS DEL bLOG DE L’aULA gALEGA DE RECURSOS.

TREBALLS COS HUMÀ DE 6è A