FESTA COMIAT DE SISÈ

0

Tots els alumnes de l’escola hem preparat una balls i unes cançons per acomiadar els alumnes de sisè que ja s’han fet prou gran per anar pel món.Mireu els vídeos:

1R

2N

3R

4RT

ENTREGA DE DIPLOMES

LA GIMCANA

0

Avui hem fet la gimcana a Can Jalpi preparada pels alumnes de sisè sobre l’espai, els planetes, els astronautes, els meteorits, i tot el que tenia relació amb la investigació espacial.

SETMANA CULTURAL: DIVENDRES

0

Avui hem fet dia de portes obertes. Hem ensenyat a tothom que ha volgut entrar a l’escola moltes de les coses que hem treballat durant aquesta setmana i hem fet la fira de productes fets per nosaltres al llarg del curs. Les dues corals de l’escola han amenitzat el matí.

De DIVENDRES CIÈNCIA

Les dues corals han dedicat una cançó en Ramon.

De DIVENDRES CIÈNCIA

SETMANA CULTURAL: DIJOUS

0
Ahi va morir després d’uns mesos de dura malaltia un amic, un company, un mestre: Ramon Dotras i Masferrer. Et portarem sempre a dins, gràcies a tú, per tot, Ramon. Sempre t’estarem agraïts.

De RAMON

Per aquest motiu aplacem la gimcana fins la propera setmana

SETMANA CULTURAL: DIMECRES

0

Avui ha tocat als alumnes explicar experiments als seus companys al cicle superior.

SETMANA CULTURAL: DIMARTS

0

Avui hem fet tallers d’experiments.

SETMANA CULTURAL: DILLUNS

0

Avui hem dedicat el dia a parlar de diferents científics, dels experiments i invents que havien creat al llarg de les seves vides, hem vist alguns vídeos sobre alguns d’ells, i hem escrit algunes frases que ells han deixat per a la posteritat.

SETMANA CULTURAL

0

LA PROPERA SETMANA LA DEDICAREM ALS EXPERIMENTS, LA CIÈNCIA I ELS CIENTÍFICS.

De Setmana de la ciència i els experiments

HEM ESTAT A MARINELAND

0

Avui ha estat el darrer dia de jornada de matí i tarda a l’escola i els de cinquè, veient que és el final de curs, ho hem aprofitat per anar a passar el dia a Marineland.

TREBALLEM LA CAPACITAT I EL VOLUM

0

Aquí teniu diferents activitats per a practicar.

De capacitat i volum