Ja estan obertes les inscripcions per participar a la segona edició de la fira.

Els docents interessats a participar en la segona edició de la fira poden fer la inscripció a l’activitat amb certificació entre el 9 i el 19 de gener de 2018.

Posteriorment a aquesta inscripció prèvia dels docents s’obrirà el procés d’inscripció dels projectes participants.

L’activitat prevista per la inscripció dels docents participants és:

7040791704 Segona edició de la fira Portem la ciència al carrer Intercanvi d’experiències. CRP del Baix Penedès (El Vendrell). Del dissabte 12/5/2018 al 12/5/2018 de 17:00 a 20:00

Ja tenim dia per la segona edició de la fira

La segona edició de la fira “Portem la ciència al carrer” tindrà lloc el 12 de maig de 2018.

Aquesta edició tenim un nou logo que ha fet l’equip organitzador gràcies a les aportacions d’alumnes de la comarca. Aquesta nova imatge de la fira incorpora la paraula STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) com a nucli vertebrador de la fira.

Presentació de la primera fira Portem la ciència al carrer

logo_portem_ciencia_carrer-mobileA partir de la iniciativa de l’Escola Pau Casals del Vendrell, que té experiència en l’organització de fires de ciència al seu centre, el Centre de Recursos Pedagògics del Baix Penedès hem cregut oportú organitzar a la nostra comarca una Fira de ciència i tecnologia al carrer amb la participació activa de l’alumnat i professorat dels centres educatius del Baix Penedès.

Aquesta iniciativa es pot portar a terme gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament del Vendrell.

Les experiències presentades seran tant en l’àmbit de coneixement científic com tecnològic (programació i robòtica). L’activitat està adreçada a l’alumnat d’escoles bressol, infantil, primària i secundària.

Objectius:

• Valorar el treball científic i tecnològic que es realitza amb l’alumnat als centres educatius.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en educació infantil, primària i secundària.
  • Potenciar les competències científiques, tecnològiques, lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat se senti protagonista.
  • Despertar la curiositat pels fenòmens naturals i fomentar la inquietud per la recerca i l’esperit crític mitjançant exhibicions i demostracions.