Entrevista als tutors de 2n de Batxillerat

El passat divendres, des del XatBar vam entrevistar als tutors de 2n de Batxillerat. Amb ells vam parlar sobre la seva experiència de ser tutors durant 2 anys, els quals són uns cursos durs, la seva responsabilitat de guiar-nos i quina relació tenen amb els seus alumnes.

Què pensaran?

Agraïm la participació a Toni Puimedon, Gemma Bas i Carmen del Río.

Entrevista realitzada per Laia Bolet i Gemma Vendrell.

Entrevista a Neus Fransi

Per: Marta Pajares

Neus, amb l’edat de 66 anys, és la directora de la secció de dansa del Casal de Vilafranca; l’Escola de Dansa Assumpta Trens.

Nascuda a Figueres el 1951, inicia la seva formació en dansa clàssica de la mà de l’Assumpta Trens, que la condueix a ampliar els seus estudis a Barcelona. Formació a la Universitat de Barcelona i a París amb diferents coreògrafs internacionals.
Crea la seva pròpia escola el 1989 i el 1994 agafa també la direcció de l’Escola de Dansa Assumpta Trens. Més de 40 anys en el món de la dansa.
Imparteix classes de dansa clàssica i gim-jazz.

En aquesta entrevista, ens respondrà preguntes de caire personal i subjectiu per arribar a fer-nos una idea del què significa la dansa per una persona que dedica gairebé tota la seva vida a ella i també ens explicarà uns quants beneficis del gran ventall de beneficis que proporciona la dansa.

Entrevistes i podcasts de l'ALTernativa