Presentació

El programa mSchools -una iniciativa de la Fundació Mobile World Capital Barcelona en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA– organitza el dissabte 20 de febrer de 2016, en el marc del Mobile World Congress, la primera edició de l’mSchools_EDU_Hack consistent en una jornada de cocreació educativa on són convidats tots els docents amb idees d’innovació pedagògica incorporant la tecnologia digital.

Cocreació amb docents

Un centenar d’equips seguiran la metodologia de disseny d’mSchools Edu_Hack amb l’objectiu de desenvolupar, de forma col·laborativa, propostes i unitats didàctiques innovadores per a l’aula per a tots els nivells educatius i àmbits curriculars.

Els resultats de l’Edu_Hack es compartiran amb la comunitat educativa.

Qui pot participar a la mSchools Edu_Hack?

• EDU_Hack és obert a tots els docents de Catalunya interessats en la innovació a l’aula i les experiències col·laboratives.
  • Els estudiants de màster i grau relacionat amb l’educació que vulguin formar part de la innovació en educació i col·laborar amb aquest procés.
  • Experts de la indústria també es poden inscriure per recolzar els docents i participar activament en el procés de cocreació. Si formes part de la comunitat d’mSchools Experts tens garantit un espai per assistir i participar a l’EDU_Hack.

Uns 500 docents, estudiants i altres professionals treballaran col·laborativament per tal de desenvolupar col·laborativament propostes didàctiques innovadores per a tots els nivells educatius, tenint en compte les competències bàsiques, la inclusió educativa, incorporant la tecnologia digital i adreçades a qualsevol etapa educativa.

Per què ara?

El professorat i les escoles s’enfronten a reptes que són reals, complexos i variats. Es necessiten mètodes innovadors que millorin l’aprenentatge. Ara és el moment d’impulsar la potencialitat creativa del professorat. Junts crearem noves idees i ens empoderarem per promoure un canvi positiu a les nostres escoles per cocrear des de zero.

wordle