estiu1

Ens retrobem al setembre. Recordeu que l’inici de curs és el dilluns 15, però el divendres 12 de 12 a 13h podreu venir a l’escola per veure la vostra aula i tutora. Bones vacances!!!

ELS ASTRONAUTES S’HAN GRADUAT!

Avui els Astronautes s’han graduat!
Deixen amb molta tristesa l’etapa Infantil però amb molta il.lusió reben la Primària!
Amb els birrets posats han rebut de cada tutora l’orla i el detall d’en Pau i l’Amistat.
Ha estat molt emocionant!
els follets han dedicat unes paraules que les hem escrit en uns globus que un cop ha acabat la graduació, com a astronautes, hem enviat a l’Univers.

LES AMBULÀNCIES I LES PRIMERES CURES A INFANTIL

Aquest dijous al matí els alumnes d’educació Infantil hem fet una activitat molt divertida!
Hem vist una ambulància per dins i hem pogut pujar-hi. També ens han explicat en quins casos és important avisar l’ambulància i sobretot recordar el número 112 per a qualsevol urgència.
Moltes gràcies infermeres i tècnics per haver vingut!

AMICS LECTORS

Cada divendres, de tres a dos quarts de quatre, els alumnes de quart anem a buscar als nostres amics lectors de segon, ens situem al lloc de lectura de l’escola que vam escollir amb els nostres amics el primer dia de l’activitat i ens posem a llegir.
Els de quart llegim el conte, tot i que tot sovint els hi fem llegir algun trosset als de segon, els hi fem preguntes per saber si ho entenen tot, recordem què vam llegir el dia anterior,… És una activitat que ens agrada moltíssim, esperem que arribi el divendres amb candaletes!!!

Primera fira manipulativa

Els alumnes de segon hem participar a la I Fira Manipulativa que s’ha organitzat a Olot. Ja portàvem dies preparant els experiments a la classe de medi i, fins i tot hem fet un vídeo!!!
A la Fira hi ha participat 5 escoles de la Garrotxa i cadascuna ens ha presentat el seu experiment. Ha estat un matí genial, amb molts experiments per descobrir i manipular i un munt de coses per aprendre. També ens ha agradat molt poder coincidir amb alumnes d’altres escoles que fan segon com nosaltres…fins i tot hem trobat algun amic!!!
Aquí us deixem un recull de fotos de la Fira i els vídeos on, amb moltes ganes i esforç, us expliquem en què consistia el nostre experiment.

Sortida a la via romana

El passat dia 10 de juny els inventors i inventores vam fer una sortida molt interessant per conèixer la via romana que comença Sant Pau de Segúries i que nosaltres vam seguir de baixada. La nostra aventura però va acabar a Sant Salvador de Bianya amb un merescut descans i un bon àpat després de passar molta i molta calor ja que el dia va ser esplèndid. Mireu les fotos i veureu que a part de la via vam poder veure animalons, plantes,… Aquesta va ser una sortida que ens va ajudar a fer molta pinya i les imatges ho demostren.

JOCS D’AIGUA A INFANTIL

Com ja és tradició, la última setmana d’escola hem preparat els jocs d’aigua: hem fet de cambrers, hem ruixat amb xeringues, hem fet viatges amb les esponges plenes d’aigua, hem manipulat aigua amb diferents objectes, hem fet bombolles de sabó i hem fet un circuit molt complicat sense perdre l’aigua del got.
Ens hem ben refrescat i divertit!!

Com baixar les fotos del bloc?

Encara que les fotos es moguin no passa res, cal posar el cursor damunt d’una d’elles i clicar el botó dret del ratolí. Després es desplegarà un petit menú, cal escollir la primera opció: “Make your own at Picture Trail.com”, clicar al damunt i accedireu automàticament al web del programa de fotos.

Una vegada allà a la part dreta de la pàgina web hi ha un espai on posa MEMBER i cal indentificar-se amb el codi de l’escola b7008778. Clicar el botó GO, i s’obrirà la pàgina on hi ha tots els àlbums de l’escola.