bon estiu

Les colònies!!!!

Que bé ens ho vàrem passar!!!
Els alumnes de P5, 1r i 2n vàrem anar de colònies a l’Estartit.
Va ser genial: viatge amb el Nautilus per veure el fons del mar, remullada de peus a la platja, joc de nit, tallers….
mireu les fotos!!

Arribada i habitacions:

Hora de dormir:

El Nautilus:

Anem a la platja:

Tallers i joc de nit:

Varis:

Autocar:

Els carters fan educació viària

Hem sortit al carrer acompanyats d’una policia per anar recordant com creuar el carrer, hem repassat alguns senyals i també hem fet de policies!!!

Els follets i els 5 sentits

LA VISTA

L’OÏDA

EL TACTE

L’OLFACTE

EL GUST

Iniciació a l’atletisme

L’atletisme és un dels pocs esports practicats de forma tradicional mundialment, tant en l’àmbit aficionat com en el transcurs de nombroses competicions de tots els nivells. Els biòlegs de 6è hem anat a les pistes d’ atletisme municipals per conèixer una mica d’ aprop algunes de les proves que s’ hi practiquen.
Que n’ és de divertit !

Jocs tradicionals

L’alumnat de tercer ha pogut realitzar molts jocs tradicionals de diverses cultures al llarg del tercer trimestre, un dels quals ha estat relacionat amb les boles, bales o “caniques”, dieu-li com voleu.
Es tenen referències de bales des de l’Antic Egipte, i els Romans les van popularitzar dins el seu Imperi. Avui en dia, moltes cultures les utilitzen en molts jocs tradicionals. Després de tant de temps encara si continua jugant, i esperem que així continuí per sempre.

A 5è també practiquem amb el GIMP

En les sessions d’informàtica els alumnes de 5è també hem fet pràctiques amb el GIMP, un programa editor d’edició d’imatges.
Hem après a retallar cares amb les tisores intel·ligents, escalar-les, girar-les,…per sobreposar-les a una altra imatge; hem après a convertir el fons d’una imatge en transparent i fer un muntatge fotogràfic enganxant la nostra cara a un altre personatge i sobreposar la figura en un fons.
Us ensenyem com ha quedat, a veure si us agrada!!

Contes concurs Consum

Aquí teniu els contes que van participar en el concurs del CONSUM que va organitzar l’AMIPA. Us informem que finalment no hem tingut guanyador tot i haver estat seleccionats per la final amb el conte de “L’atrapallamps”.
Us convidem a llegir-los.
Moltes gràcies a tots els participants!!!

Besalú Medieval

Després d’haver estudiat a l’aula la vida durant l’edat mitjana i el seu tipus d’art, el dimecres 15 d’abril van realitzar una sortida a Besalú.
Allà vam poder visitar i observar els seus monuments i edificis medievals més emblemàtics: Plaça de la Llibertat, Esglésies de Sant de Pere i de Sant Vicenç, Hospital de Sant Julià . També el call jueu: sinagoga i el miqvé.
Sense oblidar el monument del romànic civil més significatiu: El pont vell
Després de la visita vam dinar i gaudir d’una estona d’esbarjo vora el riu Fluvià.

Taller d’Art Povera

0

No ens pensàvem poder fer una cova amb paper de diari. Ens ho hem passat molt bé, hem anat ajuntant tires cargolades de paper i veieu-ne el resultat!