Taller de prevenció de conductes discriminatòries

El passat 5 d’octubre els alumnes de 6èA vam rebre la visita d’un representant dels Mossos d’Esquadra per tal de tractar el tema del “bulling”.
Els alumnes de 6èB van fer el mateix taller el dia 19 d’octubre.
En primer lloc el mosso es va presentar i ens va explicar les tasques que havíem de realitzar.
Després ens vam dividir en grups per tal de pensar i reflexionar sobre unes qüestions plantejades. Tot seguit un representant de cada grup ha explicat a la resta de companys les conclusions que havia arribat del seu equip.
La valoració que en fem els alumnes és que ha estat un taller molt interessant ja que ens ha permès veure que algunes accions que fem tot sovint i que considerem normals no ho són.

ELS ASTRONAUTES DE P5 RECICLEM.

Cada cosa al seu lloc i un lloc per cada cosa. No embrutem el medi ambient… amb aquesta cançó estem treballant el reciclatge i avui aquesta tarda ho hem posat a la pràctica. Hem anat als contenidors de fora l’escola a tirar les deixalles que portàvem. Ho hem fet d’allò més bé. Mireu, mireu…

Taller d’EMOCIONS a P5

Aquest matí, la Laia ha vingut a la classe dels astronautes a fer un taller sobre les emocions. Hem jugat amb les titelles de cara contenta, trista, enfadada, sorpresa i de por.

Per acabar el taller, hem classificat unes fotografies segons les emocions que ens han produit.

TREBALLEM L’HORT

Els alumnes de 6è  ja hem començat a anar a l’hort.

El primer dia vàrem remenar la terra i vàrem treure les males herbes i les pedres, tot seguit a l’aula per grups, vàrem esbrinar quins tipus de sòl hi ha i quin és el millor per l’hort. També vàrem poder observar les pedres recollides a l’hort amb la lupa binocular, la majoria eren roques magmàtiques, concretament volcàniques.

La següent sessió abans de baixar a l’hort vàrem dividir la parcel·la en sis parts, una per a cada grup. Tot seguit ja vàrem començar a plantar les nostres hortalisses: porros, remolatxa, enciams, bròquils (blancs i verds), escarola i cols.

A partir d’ara ens queda regar i fer créixer les hortalisses per tal que els alumnes de catau les puguin vendre.

Visita exposició VOLCANS

Aquest divendres l’Avi Savi ens ha preparat una gran sorpresa. Ens ha dit que anéssim a l’Hospici d’Olot que allà ens havia preparat una cosa molt xula. Ufff, quins nervis aquest matí, tots teniem moltes ganes de saber què hi havia allà! De seguida que em arribat la Laura ens ha acompanyat i ens ha explicat el que hi havia, ens hem trobat maquetes de volcans, sorra per poder-ne fer, pedres volcàniques de diferents tipus,… tot això ho hem pogut tocar i observar. Ah, i sabeu què? També hem fet dos experiments, un simulant l’explosió d’un volcà i l’altre simulant l’erupció de bombes volcàniques. Genial tot plegat. De seguida que hem arribat li hem explicat tot a l’Avi Savi i ara tenim moltes ganes d’aprendre moltes més coses sobre els Volcans.

Cliqueu damunt la foto per veure l’àlbum.IMG_6310

Un dia a l’escola!

Hola a tots! Durant aquesta última setmana de setembre hem estat fent les diferents reunions d’aula de P4, P5 i 1r, en les que us hem donat les informacions necessàries per poder dur a terme el nou curs escolar.

A més a més també us hem preparat uns petits videos on queda recollida la dinàmica d’un dia l’escola. Per tots aquells que no ho hagiu vist o volgueu tornar-ho a veure aquí us els pengen. Bon curs 2017-18!!!

FOLLETS DE P4

ASTRONAUTES DE P5

CARTERS DE 1r

SORTIDES DE CONVIVÈNCIA

Un any més, a l’inici de curs, els alumnes de l’escola de P4 a 6è, fem una sortida de convivència el segon dia d’escola, per tal de relacionar-nos amb els companys del nostre cicle i poder-nos conèixer millor. També aprofitem per jugar una bona estona i gaudir d’un matí diferent.

Cliqueu les fotos per veure els àlbums.

Els alumnes de P4 i P5 hem anat al Parc Simó.

Els alumnes de 1r i 2n hem anat al Parc Espunya.

SAM_7690

Els alumnes de 3r i 4t hem anat al Parc Nou.

IMG_20170913_113944 (1)

Els alumnes de 5è i 6è hem anat a les pistes d’atletisme.

Ha arribat de nou la Fada Tina!

Caram quina sorpresa hem tingut aquest matí entrant del pati tots els Follets i Astronautes!

Ens hem trobat les taules de la classe plenes de purpurina, no sabiem què havia passat però se’ns ha acudit seguir el rastre de la purpurina del terra i hem arribat al racó de la Fada Tina. Allà però, ens l’hem trobada tota sola, al racó no hi havia res de res, només una carta. La Fada ens ha explicat que ha canviat d’espai i ha trobat un altre lloc a l’escola per fer el seu racó molt més bonic i màgic. Nosaltres no sabiem on era i ens ha dit que seguíssim les estrelles que ens mostrarien el camí. Ha sigut fantàstic! Quin espai més bonic! Ara ja podrem anar-hi a escoltar els seus contes i a gaudir de la seva màgia.

Clique la foto per veure l’àlbumFullSizeRender