Monthly Archives: abril 2011

SANT JORDI I EL DRAC ENS VISITEN!

jocsflorals2011Doncs si, Sant Jordi aquest any estava de vacances el 23 d’Abril, i ens va venir a veure (acompanyat d’un drac amb la panxa ben  plena d’empassar-se tot el que l’envolta) pels Jocs Florals de Baró de Viver Edició 2011. Van repartir Englantines, Violes i Flors Naturals als millors contes i poesies, des de P-3 fins a 6è i sense descuidar-se de les mares i pares participants. Que va ser de bonic veure com hi havien genteta menuda que li dedicava el premi a les seves famílies i a les seves mestres! Ohhhhh!

TEATRE DE TITELLES

2titellesAquest any els nens i nenes de l’Aula d’Acollida també hem fet titelles pels més petits.
Vam representar una versió ben original del tradicional conte de la Caputxeta Vermella. El llop no és tant dolent com el de sempre ja que el què realment vol menjar-se és la Mona. I l’àvia no és l’àvia, sinó la Vella Quaresma.
Vam reutilitzar les titelles que un grup de mares va fer el curs passat i ens van quedar força maques…