A 6é hem començat una unitat d’Atletisme. Tothom està escalfant motors per aprendre les tècniques bàsiques del triple salt, el llançament de pes,els 100 metres llisos,… I perquè hi pogueu fer un ull us adjunto un link per veure el salt de tanques a càmara lenta. Espectacular! Cliqueu aquí i el veureu!
Monthly Archives: novembre 2010
Junts o separats???
Junts o separats, aquest era el problema que havíem proposat als nois i noies de 2n, us enrecordeu? La fitxa que vàrem fer l’altre dia a Educació Física ja ha estat resolta. Per veure les respostes correctes cliqueu aquí. Bona sort!!!!
Endinsats de ple en la campanya de Reciclatge! (i 3)
Endinsats de ple en la campanya de Reciclatge! (2)
Endinsats de ple en la campanya de Reciclatge! (1)
Després d’organitzar dues Assemblees entre tots els alumnes de l’escola, vam arribar a pensar diferents accions que podíem posar en pràctica a la nostra escola per fomentar la campanya de reciclatge. La comissió ambiental va recollir les idees que ens comprometien a seguir, i les va il·lustrar en un cartell que està penjat a totes les classes.
LES NOSTRES MARES FAN TEATRE
L’ADIVA ENS HA VISITAT!!!
Últimament hem estat rebent uns vídeo-missatges d’una persona anomenada Adiva. Ens ha estat observant des del seu planeta Adiv, i s’ha adonat que els nivells de Sostenibilitat del nostre planeta… són insostenibles! Per això ha contactat amb els nois i noies del Baró, perquè “els infants són el futur”! Hem anat fins a Collserola, on ens hem trobat a l’Adiva que ens ha donat les claus per retornar la salut al Planeta Terra:
- Infantil: els companys no humans, els animals.
- Cicle Inicial: la mare Terra, la natura.
- Cicle Mitjà: la font de la vida, l’aigua
- Cicle Superior: els companys humans, les persones.
Ara cadascú tenim una missió, repensar quin paper juga cadascuna de les claus en la supervivència del Planeta Blau!
Ho aconseguirem Barons i Baronesses?? Segur que sí!!!
CASTANYADA AMB RITME
Doncs sí! Que millor que passar una castanyada envoltat pels teus amics i amigues a ritme de músiques diverses! Quin fart de ballar! Cada classe va mostrar les seves arts ballaringues amb danses de tot arreu: desde ball de bastons a ritme de rap passant per clàssics reversionats! Ens ho vàrem passar d’allò més bé!



