Monthly Archives: octubre 2010

CONEIXEM EL NOSTRE COS

???Doncs ara sí barons i baronesses. Per fi trobareu les respostes de les fitxes que vàreu fer fa poquet a Educació Física. Totes estaven relacionades amb conèixer una miqueta més el nostre cos: parts, articulacions, músculs i òssos.

Som-hi: la genteta de primer que cliqui aquí; els de segon, que en tenieu dues feu-ho aquí i aquí; pels de cinquè aviam si ho trobeu i pels de sisè… on haureu de clicar?

Espero que n’hagiu encertat un bon grapat… que hi ha qui s’ho haurà de repassar!

I de regalet mentre no ens veiem us deixo la següent animació esportiva, espero que us agradi!!!

ELS FOGONETS DE LA PILI

La PiliQue seria de nosaltres al Baró, si no tinguessim les panxes plenes???

No hi hauria manera d’estudiar ni d’explicar res per les tardes. Menys mal que contem amb la Pili per això. Quines cremes de verdures, quines llenties, i sobretot, quines sorpreses que ens prepara. De tant en quant ens prepara alguna, i es per això que avui declarem inaugurat (sense alcalde, que aquest ja inaugura moltes coses) “Els fogonets de la Pili” amb una de les seves maravelloses receptes.

Si voleu preparar aquesta meravellosa Tarta de Formatge de la Pili cliqueu-hi a sobre i proveu de fer-ho amb algun dels grans de la casa! Sort cuiners i cuineres del Baró!!!

PLASTIKWOMAN & PAPERMAN VISITEN EL BARÓ

PLASTIKWOMAN & PAPERMANEl passat 15 d’Octubre van aparèixer a l’Escola dos personatges molt estrafalaris, alhora que elegants a la seva manera, amb una missió encarregada per… la Mare Terra!!!

Ens van portar, a cadascuna de les classes, dos contenidors per poder reciclar plàstics i papers, i així ajudar-los en la seva missió d’ajudar a que el Planeta Blau pugui recuperar-se una miqueta. Els nens i nenes del Baró s’ho vàren passar d’allò més bé!

Hauran de tornar algun dia aquests superherois?Podran complir la seva feina?

EDUCACIÓ FÍSICA & INFORMÀTICA?? EINCH??

sportDoncs ara que sembla ser que el bloc de l’escola comença a tirar endavant, us proposarem una altra coseta. Sabeu que a Educació Física, de vegades ens toca fer fitxetes, oi que sí? Doncs a partir d’ara, les respostes d’aquestes les trobareu penjades aquí, a Barolució.

Per començar estan penjades les respostes de la primera fitxa de 3r i de 4t. Si cliqueu aquí podreu veure quantes respostes vàreu encertar els de tercer, i si ho feu aquí les veureu els de quart.

Som-hi! Fins aviat!

COMENCEM A RECICLAR!

logo-ajudem-al-nostre-planeta-reciclantDurant aquest curs, i d’acord amb el projecte ECOBARÓ PER UN PLANETA SA,  ens proposem iniciar una campanya de recollida selectiva de paper i plàstic a totes les classes.
Coneixerem què és la Llei de les 3R (Reduir, Reutilitzar, Reciclar) i posarem en pràctica una sèrie d’actuacions en consonància amb l’eslògan i logotip què hem fet nostre:

AJUDEM AL NOSTRE PLANETA RECICLANT !