SETMANA CULTURAL TINTIN I LES CULTURES DEL MÓN

El passat 8, 9 i 10 d’abril les tres escoles de la ZER hem celebrat la SETMANA CULTURAL. El tema escollit aquest curs és  TINTIN I LES CULTURES DEL MÓN (amb motiu dels 90 anys dels  còmics de Tintín ).

Cada escola ha treballat una cultura o indret relacionat amb algun dels còmics d’en Tintin. L’escola Coll de Gossem ha viatjat al desert, l’escola de Maians han treballat la cultura japonesa i l’escola de Castellolí el Tíbet.

Hem descobert i après moltes coses extraordinàries de cada indret i les hem compartit amb els companys de les altres escoles amb una trobada a Castellfollit del Boix.

Aquest dia vam organitzar un “mercat” on cada escola explicava i compartia tallers, jocs tradicionals del país, contes o llegendes, menjars típics…..

Els nens i nenes, lliurement, anàvem passant pels tallers. Va ser molt divertit i espectacular viatjar tant ràpid de punta a punta del món!.

A la tarda, no vam parar de jugar, teníem preparades diferents estacions de jocs tradicionals del món.

Ha sigut una setmana cultural especial!

Aquest article ha estat publicat en Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.