Sortida de 6è : Tibidabo

Enguany els alumnes de sisè de la ZER Tres Branques van redactar un carta, de manera formal, a les tutores on es demanava fer una sortida lúdica per tal d’acomiadar la seva trajectòria per les escoles. Se’ls va acceptar la petició i després d’escoltar les diferents propostes es va decidir anar al Tibidabo. Va ser un dia on ells es van sentir protagonistes i s’ho van passar molt bé pujant i baixant per les atraccions. Des de la ZER els desitgem un bon pas a secundària i molt bon futur.

IMG-20160618-WA0015[1]IMG-20160618-WA0018[1]

English Day

Per primer cop a la ZER es celebra la jornada, organitzada pel centre de recursos de l’Anoia, l’English Day. Consisteix en una jornada on tot el dia es fan activitats en anglès i on els alumnes han de posar en pràctica aquesta llengua en la mesura que és possible. Aquest any el tema de l’English Day ha estat “Superhero”. Els nens i nenes han après una cançó relacionada amb els superherois, han resolt diferents puzzles i memorys amb els quals han pogut conèixer i esbrinar els poders dels superherois. Per altra banda tots els nens i nenes de la ZER han realitzat un taller anomenat Let’s explore Europe premiat a l’AMPA. La valoració d’aquest English Day ha estat satisfactòria i intentarem que l’any vinent sigui millor.IMG-20160618-WA0017[1]

IMG-20160618-WA0016[1]

Olimpíades

Des de l’especialitat d’educació física es va decidir fer unes olimpíades per tal que tots els nens poguessin gaudir d’unes proves atlètiques. Varen practicar salt d’alçada, salt de llargada, tanques, llançament de pes, relleus d’equip i finalment van fer una cursa de resistència. Van ser unes olimpíades on es va premiar l’esforç i les ganes de participar. D’aquesta manera tots els nens es van emportar a casa un diploma. Setmanes després va ser el torn d’educació infantil.

Setmana cultural. Ens visita la Lola Casas.

Hem celebrat la setmana cultural relacionada amb l’escriptor infantil i juvenil Roald Dahl. Hem conegut la seva biografia mitjançant un joc de pistes. Hem fet tallers de cuina per representar les seves “fastigoses receptes”. Hem il.lustrat els seus contes. Hem llegit molts llibres d’ell. Hem interpretat diferent diàlegs. L’activitat que va posar la cirereta al capdamunt del pastís va ser la visita que ens va fer l’escriptora Lola Casas. Gràcies a ella vam conèixer de primera mà l’escriptor, ja que ella va tenir la sort de compartir algunes vivències amb ell. Ens va explicar anècdotes curioses i interessants i ens va ajudar a entendre millor algun dels seus llibres que havíem llegit.

IMG-20160618-WA0014[1]

Sortida al Liceu i al barri Gòtic

Els alumnes de Cicle mitjà i superior de la ZER hem visitat el barri Gòtic de Barcelona i el Liceu. Hem tingut la sort de poder veure l’òpera El Barber de Sevilla. Ha estat tota una experiència ja que molts alumnes no havien anat mai al Liceu. Hem quedat meravellats per la sala gran. L’òpera no és un gènere fàcil d’entendre però les sessions de música ens han ajudat a poder seguir una mica més el fil conductor d’aquest espectacle.

Aquí us deixem algunes fotografies de la sortida.