SAINT PATRICK’S DAY IN THE SCHOOL – ENGLISH DAY 2019!

Hello everybody!!!

El dimecres 13 de març vam celebrar l’English Day, festa que es duu a terme anualment a l’escola.  Aquest any la temàtica era: “Sant Patrick’s Day”.
Vam iniciar el matí cantant conjuntament la cançó “I’m a little leprechaun”.
Després d’esmorzar tots junts al pati, vam fer dos grups: els alumnes d’EI3 fins a 2n i els alumnes de 3r fins a 6è. Els més petits van començar un taller molt especial, en el qual ens vam quedar bocabadats amb uns balls irlandesos espectaculars, seguidament nosaltres vam ser els protagonistes mentre anàvem aprenent balls típics d’Irlanda. Al mateix temps, el grup dels grans (4t fins a 6è)
estava fent el taller “Can you trap a leprechaun?”, on van construir unes trampes molt originals i enginyoses per tal d’aconseguir atrapar el petit follet. Els alumnes de 3r van construir uns “leprechauns” articulats molt divertits.

Intercanvi de papers i… Els grans van iniciar el taller amb la companyia
especialitzada en dansa irlandesa, on van gaudir moltíssim i van acabar ballant
al pati tots plegats. Mentrestant, els petits estaven dividits en dos grups (EI3 i EI4 per una banda, i EI5, 1r i 2n per l’altra banda) per fer el taller corresponent: “The most fashionable leprechaun!”. Tant un grup com un altre, van decorar i construir un leprechaun per cadascú amb un imant que es van poder endur cap a casa seva de record.
Les panxes ja començaven a rondinar, i és que havia arribat l’hora de dinar, la qual vam compartir tots junts al pati de l’escola.
A la tarda, vam anar a “La Brillante”, on tots els alumnes van pujar a l’escenari per tal de mostrar les danses que havien estat assajant durant estonetes d’anglès.
Va ser un dia fantàstic!!!
We hope you enjoyed as much as we did!!

[youtube]https://youtu.be/L07_L_baETg[/youtube]

Aquest article ha estat publicat en Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.