English day! Els alumnes de Cicle Inicial ens expliquen què hem fet!

Aquí teniu als periodistes de Cicle Inicial explicant què vam fer durant l’English day!

Escola Coll de Gossem

Escola Les Passeres

Els més petits de l’Escola fan de reporters! Intercanvi postals de Nadal 21-22

Com és costum hem realitzat l’intercanvi de postals de Nadal entre les escoles que formem la ZER Tres Branques i aquí teniu als nens i nenes més petits fent de periodistes i explicant-nos una mica com ho hem fet!

Castellfollit fem de reporters

Castellolí fem de reporters

Concert de Nadal 2021-22

Aquí teniu el vídeo d’enguany famílies!

Concert de Nadal ZER Tres Branques 21-22

Que tingueu molt bones festes i un feliç any nou!

Fem de periodistes! Colònies d’anglès

Els nens i nenes de 6è de Castellolí i Maians van anar de colònies d’anglès els dies 30 de setembre i 1 d’octubre a Tamarit.

I és per aquest motiu que els alumnes de 5è de Castellolí han entrevistat als alumnes de 6è de l’escola Les Passeres per tal d’explicar-nos com els hi va anar. Voleu sentir la notícia?

Aquí teniu l’enllaç al vídeo:

Fem de periodistes!

Colònies d’anglès a Tamarit

Ja hem tornat i ens ho hem passat molt bé! Els alumnes de 6è de la ZER Tres Branques han tingut una actitud exemplar i qui millor que ells mateixos per explicar l’experiència!

Ia (Escola Les Passeres): My favourite part of the school trip was when we went kayaking. Jana and I were a bit slow and a boat came to rescue us. The food was so good and the night was amazing!

Marc: My first and last English school trip was amazing. My favourite part was when we went kayaking and the disco. In the room I was with my friends Joel, Blai and Quim. A boat came to rescue Joel and I because we were the last ones.

Joana: My favourite part was the kayak. My partner was my friend Tània and it was amazing! We saw two jelly fishes and we almost crush with some rocks. It was so difficult to get into the kayak again. I really liked this school trip. It was super good!

Blai: The school trip was very funny. We only stayed two days but we did a lot of things. At night we danced at the disco. It was amazing! We also went kayaking at the beach. The food was very good and we ate pizza.

Júlia: It was amazing! Georgina and I went kayaking together. We really enjoyed it! A good boy rescued us with a boat. We did a disco at night. Georgina and I slept together. We played a lot of games and we had a really good time.

I aquí tornem a posar l’enllaç a l’àlbum de fotos de Google perquè els pogueu veure en acció:

Colònies d’anglès a Tamarit

Colònies anglès Tamarit

Primer dia superat!

No us explicarem gaire perquè volem que siguin els propis alumnes que ens ho expliquin en primera persona però la veritat és que estem molt contents!

El viatge molt correcte sense fer-se llarg el trajecte. Hem fet l’activitat de benvinguda, hem menjat molt bé i les activitats de la tarda han estat mogudes!

Això sí, el millor de tot és l’actitud dels nens i nenes de 6è, ho estant donant tot i els hauríeu d’haver vist ballant a la discoteca, un 10 per a totes i tots!

Aquí us deixem l’enllaç a l’àlbum de Google Fotos!

Colònies d’anglès Tamarit

Publicat dins de ZER | Deixa un comentari

Bon inici de curs 2021-22!

Benvinguts i benvingudes!
Això ja comença i en tenim moltes ganes!
Us compartim el calendari escolar d’enguany així com també algun altre document del vostre interès.

calendari Zer 21-22

Moltes gràcies, som-hi!

Final de curs 2021

Una imatge val més que mil paraules.

I creiem que aquesta ens resumeix molt bé el què ha estat aquest curs.

Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible i ha estat un plaer continuar fent camí plegats!

Que tingueu un molt bon estiu!

English day 2021

Enguany s’ha celebrat el 10è aniversari de l’English day a la comarca amb l’organització com sempre del CRP.
Com que aquest curs no ens hem pogut trobar el què hem fet ha estat aprofitar l’esdeveniment per aprofundir una mica més en el treball i realitzar-ho de manera conjunta.
Així doncs a Infantil hem treballat els superherois, a Cicle Inicial els jocs, a Cicle Mitjà hem “viatjat” fins a Londres i a Cicle Superior hem observat i analitzat quines samarretes portem avui dia.
Aquí teniu la galeria d’imatges:

English day

Dia Internacional del joc

El Dia 28 de maig vam celebrar el dia Internacional del Joc.
Des de l’àrea d’educació física vam organitzar un intercanvi de joc virtual entre els alumnes de la Zer.
Cada cicle havia de triar un joc que els agradés molt i que pensés que els seus companys de l’altra escola també podrien gaudir.
Un cop triat vam enregistrar en vídeo per tal que els companys i companyes de l’altre escola el poguessin aprendre.
Finalment vam poder jugar als jocs que ens recomanaven els nostres companys i companyes de la Zer i la veritat és que van ser tot un èxit i vam gaudir de valent.

Aquí en teniu un petit resum!

Dia Internacional del joc