Bon Nadal!

El 1r trimestre ha passat volant i ja tenim el Nadal aquí! Probablement serà diferent, però no volíem deixar passar l’ocasió de desitjar-vos Bones Festes i Feliç any nou!

És per això que tots els alumnes de la ZER Tres Branques han fet aquest vídeo i desitgem que us agradi!

Publicat dins de ZER | 1 comentari

Pla d’organització per al curs 2020-21

Hola famílies!

Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure i aprendre plegats d’aquesta nova situació que ens ha tocat viure!

És per això que a continuació us deixem el pla d’organització de centre per aquest nou curs.

PLA D ORGANITZACIÓ DE LA ZER

Fins aviat!

Pla d’obertura ZER Tres Branques

A continuació us mostrem la infografia on es detalla el Pla d’obertura de centre tenint en compte les instruccions del Departament d’Educació.

Moltes gràcies a tothom per l’esforç i una forta abraçada!

Feliç Sant Jordi!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!

Desitgem que tingueu un gran dia, confinats però entusiasmats tal i com estem nosaltres amb les imatges que ens aneu enviant.
Aquí podeu veure tot el que estem fent! Enhorabona i continueu així!
Moltes gràcies!

Posem l’enllaç de l’àlbum a continuació perquè hi ha problemes de permís amb Google a l’hora de penjar moltes imatges al bloc:

recull de poemes Escola de Maians

conte il·lustrat Escola de Maians

passa’m la rosa Escola Coll de Gossem

conte de Sant Jordi Escola Coll de Gossem

Bona Pasqua!

Hola famílies i nens i nenes!

Ja han passat unes setmanes de confinament i volem agrair-vos l’esforç tant gran que esteu fent!

La situació és difícil però estem demostrant que entre tots i totes podem i que tot anirà bé!

És per això que us volem ensenyar algunes fotografies dels nostres alumnes treballant i aprofitant el temps i animar-vos a continuar igual!

Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure però, mentrestant, continueu fent les coses igual de bé com fins ara i recordeu:

Sortida Auditori 2020

Hola!

El passat 19 de febrer de 2020 vam fer una sortida de ZER.

Primer vam anar a l’Auditori a veure l’obra de teatre “Planeta Clarinet”. Ens va agradar molt!

Però és que això no és tot, després vam anar a veure “la major exposició d’Europa de construccions fetes amb peces LEGO”!

Aquí us deixem alguns escrits dels nens i nenes de Castellfollit del Boix i les fotografies corresponents!

“ El dia 19 de febrer de 2020 vam anar a dos llocs, primer a l’Auditori a veure Planeta Clarinet i també a veure una exposició Lego, tot a Barcelona. A l’exposicicó hi havia el Batman amb el seu cotxe de mida real, els castells de les princeses Disney, els Barrufets amb les seves cases, la Barrufeta que era molt maca. També vam veure el Titànic.

Vam dinar a un parc tots junts amb les nenes i nens de Castellolí i ens ho vam passar molt bé.  Berta Bitán.”

“El dia 19 de febrer vam anar a una exposició LEGO a Barcelona. Hi havia el cotxe del Batman, el Titànic, Tor, el Capitan Amèrica, Jurasic Parc, Frozen, naus Star Wars, Barrufets, Extraterrestres, mons de gel,… i milions i milions de peces LEGO per poder jugar i muntar.

Vam anar amb les nenes i nens de Castellolí. A mi em va encantar i crec que fins i tot a les mestres els hi va agradar.

També vam anar a l’Auditori a veure Planeta Clarinet però a mi no em va agradar molt. Arlet Querol

“ El 19 de febrer vam anar a una excursió de LEGO a Barcelona. Hi havia una exposició amb un cotxe de batman a mida real i el Titànic. També hi havia un lloc on podiem construir nosaltres amb peces Lego. Jo vaig construir un trineu de neu.  Jan Torrallardona

El 19 de febrer vam anar a l’Auditori a veure Planeta Clarinet i també a a veure l’exposició LEGO a Barcelona. Martí Dalmases

ForAules a Castellolí 2019

Hola!

El passat dimecres 27 de novembre vam dur a terme el primer ForAules d’aquest curs 2019/20 al poble de Castellolí.

El dia va ser programat per tal de realitzar activitats relacionades amb  les matemàtiques manipulatives i vivencials i d’aquesta manera vam poder compartir aspectes curriculars a nivell de ZER.

Al matí, vam fer una gimcana pel poble de Castellolí, on hi havia diferents proves i jocs matemàtics a superar d’una forma col·laborativa.

A la tarda vam fer jocs al pati i activitats de convivència per comunitats.

Estem molt contents de com va anar, els nens i nenes van gaudir del dia plegats i vam tornar a compartir vivències per segona vegada aquest curs.

Aquí us deixem algunes fotografies perquè ens pugueu veure:

Sortida de Tardor a Castellfollit del Boix

El passat dijous 31 d’octubre vam realitzar la primera sortida de ZER d’aquest curs per tal celebrar tots junts la castanyada.

Els més petits van anar caminant fins a Sant Pere, van poder veure un hort gegant, visitar l’ermita i jugar una estona després d’esmorzar.

Mentrestant els més grans van pujar fins a dalt de tot del Cogulló. Van fer una curta parada per tal d’esmorzar i agafar forces i així continuar fins arribar al cim. Van tenir temps de buscar un punt de geocaching situat gairebé a dalt de tot del cim i contemplar l’excel·lent vista panoràmica que hi ha gràcies als llargavistes que vam portar.

Després de dinar ens vam reunir tots a la pista de l’escola. Vam menjar castanyes i també vam poder gaudir d’una petita actuació a càrrec dels més grans de la ZER. Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible!

I per acabar, les fotografies del dia:

Publicat dins de Curs 2019/20 | Deixa un comentari

Bon inici de curs!

L’equip de mestres de la ZER Tres branques us desitgem un molt bon curs!

BON ESTIU A TOTHOM!

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, Educació infantil, ZER | Deixa un comentari