BONES FESTES!

CONCERT DE NADAL

Dimecres 19 de desembre a la tarda La Brillante de Castellolí era plena de gom a gom perquè els alumnes de l’escola les Passeres feien el seu concert de Nadal.  Els alumnes nerviosos i emocionats van cantar una cançó en anglès, una en català i van fer un ball.  Tant els alumnes com les mestres que ho van organitzar hi van posar moltes ganes i il·lusió i tot va anar molt bé.

A Maians el festival va tenir lloc el dijous dia 20 de desembre a la tarda i també era ple de famílies que esperaven encantats les representacions dels seus fills, nebots, néts…de les escoles Coll de Gossem i Maians.

Els més petits, els alumnes de la llar de Castellfollit del Boix,  també hi van participar robant el cor de tots els espectadors ballant , cantant i tocant instruments de petita percussió. En ambdós concerts van ser els alumnes de sisè qui es van encarregar de fer les presentacions de totes les nadales i ho van fer molt bé.

Aquí us deixem un recull de fotos dels diferents festivals!

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, ZER | Deixa un comentari

POSTALS DE NADAL!

Ara que s’apropa el Nadal la ZER Tres Branques ha realitzat, com cada any, l’intercanvi de postals de Nadal entre els diferents cicles de les escoles de la ZER.  Han quedat unes postals xulíssimes i els alumnes han estat molt contents de rebre les felicitacions dels seus companys!

Aquí podeu veure les diferents postals que hem fet!

COLÒNIES A PALAMÓS

La setmana passada els alumnes de la ZER TRES BRANQUES (de P-5 a 6è) vam anar de colònies a Palamós a la casa de colònies Mas Gorgoll.

Allí vam passar tres dies d’aventures rodejats d’un entorn molt diferent al nostre, ja que vam descobrir la vida al mar, el port, la llotja i els animals marins. També vam conèixer un pirata que ens va guiar i animar en les activitats de la casa i l’últim dia ens va convidar a un banquet pirata i a una disco!

Si voleu veure el bé que ens ho vam passar cliqueu aquí

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, Educació infantil, ZER | Deixa un comentari

REUNIÓ PARES I MARES ZER CURS 2018/19

BON INICI DE CURS!

Comença un nou curs i torna a ser l’hora d’omplir bé la motxilla per tornar a l’escola!

Tot l’equip de mestres de la ZER Tres Branques us destigem un molt bon curs  :)!

Fins al setembre!

El claustre de la ZER també s’acomiada del curs 2017-18!!! Bon estiu!!!!!

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2017/18, Educació infantil, ZER | Deixa un comentari

Bon estiu!

S’acaba el curs i comencen les tan desitjades vacances. Esperem que en gaudiu molt i que torneu al setembre amb les pil·les ben carregades! Us deixem un llistat de deures per fer aquests mesos.

MOLT BONES VACANCES!!

Jornades esportives a Educació Infantil

Benvolgudes famílies,

El divendres 1 de juny hem fet la Primera Trobada Esportiva Comarcal d’Educació Infantil. Ens ha fet una jornada fantàstica on hem gaudit de les diferents proves i on el temps ens ha acompanyat!!!! Aquesta ha estat l’última jornada esportiva de la ZER, hem gaudit molt de totes!!!! Podeu veure algunes fotografies clicant aquí.

Publicat dins de Curs 2017/18, Educació infantil, ZER | Deixa un comentari

Sortida esportiva de Cicle Mitjà

Dijous 31 de maig va ser el torn de Cicle Mitjà per participar en les jornades esportives organitzades pel Consell Comarcal de l’Anoia. Ens vam barrejar amb alumnes d’altres escoles de la comarca i vam fer diverses activitats relacionades amb l’esport. Vam gaudir molt del dia!!!!

Us deixem algunes fotografies!!

Publicat dins de Cicle mitjà, Curs 2017/18, ZER | Deixa un comentari