Pla d’obertura ZER Tres Branques

A continuació us mostrem la infografia on es detalla el Pla d’obertura de centre tenint en compte les instruccions del Departament d’Educació.

Moltes gràcies a tothom per l’esforç i una forta abraçada!

Feliç Sant Jordi!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!

Desitgem que tingueu un gran dia, confinats però entusiasmats tal i com estem nosaltres amb les imatges que ens aneu enviant.
Aquí podeu veure tot el que estem fent! Enhorabona i continueu així!
Moltes gràcies!

Posem l’enllaç de l’àlbum a continuació perquè hi ha problemes de permís amb Google a l’hora de penjar moltes imatges al bloc:

recull de poemes Escola de Maians

conte il·lustrat Escola de Maians

passa’m la rosa Escola Coll de Gossem

conte de Sant Jordi Escola Coll de Gossem

Bona Pasqua!

Hola famílies i nens i nenes!

Ja han passat unes setmanes de confinament i volem agrair-vos l’esforç tant gran que esteu fent!

La situació és difícil però estem demostrant que entre tots i totes podem i que tot anirà bé!

És per això que us volem ensenyar algunes fotografies dels nostres alumnes treballant i aprofitant el temps i animar-vos a continuar igual!

Tenim moltes ganes de tornar-vos a veure però, mentrestant, continueu fent les coses igual de bé com fins ara i recordeu:

Sortida Auditori 2020

Hola!

El passat 19 de febrer de 2020 vam fer una sortida de ZER.

Primer vam anar a l’Auditori a veure l’obra de teatre “Planeta Clarinet”. Ens va agradar molt!

Però és que això no és tot, després vam anar a veure “la major exposició d’Europa de construccions fetes amb peces LEGO”!

Aquí us deixem alguns escrits dels nens i nenes de Castellfollit del Boix i les fotografies corresponents!

“ El dia 19 de febrer de 2020 vam anar a dos llocs, primer a l’Auditori a veure Planeta Clarinet i també a veure una exposició Lego, tot a Barcelona. A l’exposicicó hi havia el Batman amb el seu cotxe de mida real, els castells de les princeses Disney, els Barrufets amb les seves cases, la Barrufeta que era molt maca. També vam veure el Titànic.

Vam dinar a un parc tots junts amb les nenes i nens de Castellolí i ens ho vam passar molt bé.  Berta Bitán.”

“El dia 19 de febrer vam anar a una exposició LEGO a Barcelona. Hi havia el cotxe del Batman, el Titànic, Tor, el Capitan Amèrica, Jurasic Parc, Frozen, naus Star Wars, Barrufets, Extraterrestres, mons de gel,… i milions i milions de peces LEGO per poder jugar i muntar.

Vam anar amb les nenes i nens de Castellolí. A mi em va encantar i crec que fins i tot a les mestres els hi va agradar.

També vam anar a l’Auditori a veure Planeta Clarinet però a mi no em va agradar molt. Arlet Querol

“ El 19 de febrer vam anar a una excursió de LEGO a Barcelona. Hi havia una exposició amb un cotxe de batman a mida real i el Titànic. També hi havia un lloc on podiem construir nosaltres amb peces Lego. Jo vaig construir un trineu de neu.  Jan Torrallardona

El 19 de febrer vam anar a l’Auditori a veure Planeta Clarinet i també a a veure l’exposició LEGO a Barcelona. Martí Dalmases

ForAules a Castellolí 2019

Hola!

El passat dimecres 27 de novembre vam dur a terme el primer ForAules d’aquest curs 2019/20 al poble de Castellolí.

El dia va ser programat per tal de realitzar activitats relacionades amb  les matemàtiques manipulatives i vivencials i d’aquesta manera vam poder compartir aspectes curriculars a nivell de ZER.

Al matí, vam fer una gimcana pel poble de Castellolí, on hi havia diferents proves i jocs matemàtics a superar d’una forma col·laborativa.

A la tarda vam fer jocs al pati i activitats de convivència per comunitats.

Estem molt contents de com va anar, els nens i nenes van gaudir del dia plegats i vam tornar a compartir vivències per segona vegada aquest curs.

Aquí us deixem algunes fotografies perquè ens pugueu veure:

Sortida de Tardor a Castellfollit del Boix

El passat dijous 31 d’octubre vam realitzar la primera sortida de ZER d’aquest curs per tal celebrar tots junts la castanyada.

Els més petits van anar caminant fins a Sant Pere, van poder veure un hort gegant, visitar l’ermita i jugar una estona després d’esmorzar.

Mentrestant els més grans van pujar fins a dalt de tot del Cogulló. Van fer una curta parada per tal d’esmorzar i agafar forces i així continuar fins arribar al cim. Van tenir temps de buscar un punt de geocaching situat gairebé a dalt de tot del cim i contemplar l’excel·lent vista panoràmica que hi ha gràcies als llargavistes que vam portar.

Després de dinar ens vam reunir tots a la pista de l’escola. Vam menjar castanyes i també vam poder gaudir d’una petita actuació a càrrec dels més grans de la ZER. Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible!

I per acabar, les fotografies del dia:

Publicat dins de Curs 2019/20 | Deixa un comentari

Bon inici de curs!

L’equip de mestres de la ZER Tres branques us desitgem un molt bon curs!

BON ESTIU A TOTHOM!

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, Educació infantil, ZER | Deixa un comentari

ESTADES LINGÜÍSTIQUES DE 6È A L’ESCALA!

Com cada any els alumnes de sisè de l’escola de Maians i Castellolí, van anar  de colònies d’anglès a l’Escala, els dies 23 i 24 de maig.

El primer dia, vam marxar de l’escola a l’Empordà. Un cop allà vam conèixer els nostres monitors, seguidament vam jugar al joc del pistoler a la platja, on vam dinar. El temps anava al nostre favor i ens vam poder banyar. A la tarda, ens vam retrobar amb els monitors, i vam fer un joc per conèixer l’entorn de l’hostal. Aquest joc consistia en orientar-nos amb petits grups de quatre persones i contestar preguntes i també fer reptes. Al vespre, quan vam acabar de sopar, ens van proposar un joc de nit anomenat El Rei, que consisteix en trobar el rei de l’equip contrari. Quan vam acabar el joc les mestres ens van preguntar si ens venia de gust fer discoteca, i tots vam estar a favor de fer-ne. Finalment, vam anar  a dormir.

Quan ens vam despertar, vam esmorzar, i vam caminar cap a una nova platja, i allí els monitors van fer grups i ens van proposar reptes i amb un minut els haviem de complir. Vam tornar a l’Alberg a dinar i a l’acabar  ens vam despedir dels monitors. Seguidament vam marxar a Maians i Castellolí on ens esperaven inpacientment les nostres famílies i amics.

Alumnes de 6è de la ZER Tres Branques.

Aquestes van ser les nostres colònies d’anglès.

Nil:

El que més m’ha sobtat d’aquestes colònies és que els monitors no parlaven Català ni Espanyol. El joc que m’ha agradat més és El Rei, perquè és un joc de rol i molt curiós. El que menys m’ha agradat és el viatge en autobús i anar a dormir. En conclusió aquestes colònies han estat especialment espectaculars.

Alba:

Les colònies d’anglès m’han agradat molt, perquè els monitors eren molt simpàtics i no parlaven Català, i això fa que els nenes i nenes puguem aprendre més anglès i així no parlem Català amb els nostres monitors. El que més m’ha agradat, també és el joc d’orientació per l’hostal, perquè amb els grups trobàvem pistes i ens feien reptes i això era molt divertit. També m’ha agradat que l’hostal estigués tan a prop de la platja, i així ens podíem banyar. En resum han sigut molt però que molt bones colònies!!!

Jana:

Aquestes últimes colònies amb l’Escola de Maians  m’han agradat molt. He après bastant vocabulari gràcies a tots els jocs que fèiem ja que amb els monitors només podíem parlar en anglès. El que més m’ha agradat ha sigut poder conèixer gent que ve amb la mateixa il.lusió que nosaltres a les colònies perquè això és molt bonic. També em va agradar anar a la platja a banyar-nos i crear grans moments junts.

Han sigut unes colònies magnífiques on he gaudit molt.

Arnau:

Last week we went to L’Escala in a hostel in which we learnt English by playing games. I went there with my classmates and 3 teachers.

In our free time we went to the beach to swim and play, the water wasn’t cold and and it was very clean.

In the hostel we had 2 leaders that couldn’t speak catalan, their names were Carol and Alexander.

I had a great time at this camp!

Roc G:

The last week with ZER Tres Branques we went to  an English camp in l’Escala. It was very good but in my opinion the activities were too common. The time I enjoyed the most it was the free time because we went to the beach. The food was very good.

Paula:

Last Thursday we went to an English camp in l’Escala. I loved the activities. My favourite activity was the gymkhama. My favourite food were the croquettes

I had a super good time!

Publicat dins de Cicle superior, Curs 2018/19, ZER | Deixa un comentari

INGRAVITA

Els dies 14 i 21 de maig els alumnes de la Zer Tres Branques vam anar al
rocòdrom “Ingravita” a Igualada per a conèixer millor l’escalada esportiva.
Un cop al rocòdrom vam poder practicar quatre activitats relacionades amb
l’escalada.

Escalada amb corda: Assegurats en tot moment per una corda, els alumnes
van poder posar a prova la seva resistència i equilibri escalant diverses vies
d’una longitud considerable.
Escalada en bloc: En aquesta modalitat consistent en superar seqüències
curtes però de gran dificultat, els alumnes van poder demostrar la seva força de
braços així com la seva capacitat de trobar posicions equilibrades en parets
desplomades.En aquest espai també van poder provar un slackline.
Circuit d’aventura: En aquest circuit ple de ponts penjats de diferents
dificultats i amb una tirolina final, els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé
mentre posaven a prova la decisió, l’equilibri i la responsabilitat.
Zona de jocs: Aquí vam poder jugar a diferents jocs relacionats amb
l’escalada.

Els més grans també van poder provar un nou autoasegurador.
Aquest és un estri que col·locat en el punt més alt del rocòdrom consta d’un
cable que es va recollint, automàticament, a mesura que l’escalador va pujant.
En el moment en que hi ha una caiguda, el mecanisme va baixant poc a poc
l’escalador fins a deixar-lo suaument al terra de nou.

Ens ho vam passar genial!

Publicat dins de Cicle inicial, Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, ZER | Deixa un comentari