SORTIDA SOBRE EL MODERNISME A BARCELONA

El dimecres 13 de febrer els alumnes de Cicle mitjà i superior de la ZER vam fer una sortida a la Casa Milà de Barcelona, més coneguda com a La Pedrera.

Els alumnes de Cicle Mitjà hem fet un taller anomenat Indiana Stones. Hem hagut de superar uns reptes per trobar el tresor més valuós de Gaudí. Hem après que a en Gaudí li agradava molt la natura i la feia servir com a font d’inspiració per crear les seves obres. Hi havia elements naturals amagats dins la casa i els havíem de trobar.. Ens ha agradat molt pujar a la terrassa i poder descobrir els secrets més amagats de la Pedrera.

I els alumnes de Cicle Superior han fet un altre taller anomenat, L’habitació secreta de la Pedrera. Hem conegut més a fons la relació d’en Gaudí amb els propietaris de la casa i algunes curiositats d’ell i la seva obra. A través d’unes caixes sorpresa, hem entès com pensava i com construia els arcs Catenaris. Després per grups hem aconseguit construir un arc Catenari tal i com feia ell. Ens ha agradat molt aquest taller i l’explicació feta pel monitor.

Esperem que gaudiu de les fotos que hem escollit per plasmar la nostra sortida a la Pedrera.

ESCRIT ALUMNES CM ESCOLA LES PASSERES:

Sortida a la Pedrera

El passat dimecres 13 de febrer, vam anar a fer una visita a un edifici modernista de Barcelona molt important. LA PEDRERA

Aquesta sortida la vam fer conjunta amb els nens i nenes de l’escola de Maians (3r, 4t 5è i 6è), ja que tant ells com nosaltres estem treballant el modernisme a les hores de medi.

Vàrem fer d’Indiana Stones per l’edifici fins a superar els quatre reptes que ens van plantejar. Un cop resolts, vam aconseguir trobar una cofre amb les coses més valuoses d’en Gaudí, el creador de la Pedrera. Ens vam poder endur algunes de les seves frases preferides a casa.

Després de l’activitat, ens vam dirigir cap a la plaça de la catedral de Barcelona, on vàrem dinar i acte seguit vingueren els autocars a recollir-nos per tornar cap a casa.

La diada va ser molt entretinguda i profitosa.

Aquest article ha estat publicat en Cicle mitjà, Cicle superior, Curs 2018/19, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.