TROBADA DE CONVIVÈNCIA – Castellolí i Maians –

Divendres, 18 de gener els nens i nenes de Castellolí i Maians ens vam trobar a l’escola de Les Passeres per a fer un taller de convivència i conèixer-nos millor.

Va venir la Carme, una noia especialitzada en el treball de les emocions i les relacions socials. Ens va preparar uns jocs cooperatius i això ens va ajudar a conèixer-nos més i que les nostres relacions fossin millors.

Després del taller, les mestres també ens van preparar unes activitats, però, no vam tenir temps de fer-les totes.

A l’hora del pati vam jugar tots junts al bote-bote.

Ens ho vam passar molt bé tots junts i el matí se’ns va fer molt curt.

Quan els de Maians ja van marxar ens vam quedar amb ganes de poder estar més estona junts!

Gerard i Ari: A nosaltres ens va agradar molt la sortida ja que va ser una gran experiència  perquè vam poder relacionar-nos les dues escoles i conèixer nens i nenes nous de Castellolí. Al principi no estàvem gaire junts però al final ens ho vam passar pipa plegats.També ens va agradar molt veure aquells magnífics booktubers que vam compartir. El que més ens va agradar va ser l’activitat del riu que ens va fer la Carme.

Laia i Max: Vam gaudir molt de la sortida perquè ens vam sentir com una sola escola ens va agradar molt poder-nos conèixer millor, a l’hora de pati no sabiem que fer perquè alguns teniem una mica de vergonya però les mestres ens van donar una empenta i vam decidir jugar tots plegats al “bote” En resum les activitats que ens va proposar la Carme ens va ajudar a conèixer- nos molt millor. També ens va agradar mirar alguns booktubers de la lliga de llibres. Després del pati vam fer un joc per veure quines coses teniem en comú.  En general va ser un dia inoblidable.

Jan i Alba: La nostra opinió sobre aquesta sortida ha sigut molt bona ja que ens vam conèixer més profundament. Al principi ens va costar barrejar-nos  perquè feia molt temps que no ens veiem, però al final de la sortida ens vam fer molt amics. Tot això gràcies a la Carme, que ens va venir a fer un taller sobre la cohesió de grup, també vam mirar alguns booktubers i això ens va servir per veure el que fem a les escoles. A l’hora del pati vam jugar tots junts al Bote,bote i això ens va servir per ajuntar-nos més i fer un equip. En resum ens ho vam passar molt bé tots junts.

Jana i Eloi: Durant la sortida ens vam sentir com si fóssim a casa nostra. Al principi ens va costar relacionar-nos però al final ens vam sentir com tot un grup, ens vam quedar amb ganes de continuar conèixer- nos entre nosaltres. Ens va venir la Carme a fer activitats de cohesió  de grup, vam jugar tots junts i el que ens va agradar més va ser l’activitat de passar per sobre d’un fulls com si tinguéssim de passar un riu i també ensenyar-nos els nostres booktubers i també els seus de la lliga dels llibres del trimestre passat.

Nil i David: Al principi de la sortida, estàvem molt vergonyosos i ens va costar relacionar-nos, però quan vam fer el taller de Cohesió tot va canviar i ens vam barrejar una mica més. Ens vam adonar que si juguem i ens relacionem tots junts ens ho podem passar molt més bé. A part de tots els tallers el que ens va agradar més va ser que tots ens vam sentir com una escola. En conclusió va ser un matí molt divertit i eixerit.

Cristina i Marc: A nosaltres ens va agradar molt poder conèixer més als altres i esperem  poder tornar a veure’ns aviat!!!

Després, ja que ho vam passar molt bé tots junts, vam proposar a les mestres si ens podríem tornar a veure o fer videotrucades…

Esperem que això es compleixi molt aviat per així seguir estar en contacte.

Paula i Fiona: El que més ens va agradar va ser els jocs i poder trobar-nos amb els companys.Tot i que el principi teníem una mica de vergonya, al final ens ho vam passar força bé. Ens hagués agradat fer activitats fora de l’escola i poder mirar més booktubers. Les activitats amb la Carme van ser molt interessants i les que vam fer amb les mestres es van fer una mica curtes. Ens agradaria fer trobades més sovint!

Merchi i Anna: Aquell dia ens vam sentir molt a gust amb els de Maians, després de tot el que va passar a les colònies sentim que ja tornem a estar bé. Va ser molt divertit i enriquidor. Vam descobrir que tenim moltes coses en comú i que són bons nens.

Arnau i Roger: Ens ho vam passar molt bé fent jocs i activitats amb els de nens i nenes Maians. Vam fer nous amics i ens vam conèixer millor. Sobretot ens vam conèixer amb el joc de preguntar coses. 🙂

Roc G i Roc C: Ens ho vam passar molt bé fent les activitats amb els nens i nenes de Maians. Vam fer moltes amistats i ens vam conèixer més bé. Ens agradaria fer més activitats com aquestes amb  Maians.

Claudia i Jana: Al principi teníem una mica de vergonya però, després del taller ja no teníem tanta. Aleshores, vam voler jugar a un joc tots junts, vam pensar jugar al bote i ens ho vam passar molt bé. Ho hauríem d’haver fet abans! Però vam estar molt bé tots junts!

Aquest article ha estat publicat en Cicle mitjà, Cicle superior, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.