Trobada escolar esportiva de Cicle Inicial

Divendres passat, els alumnes de Cicle Inicial de la ZER de l’escola Les Passeres i l’escola Coll de Gossem vam anar al Parc Central d’Igualada per participar en la trobada escolar esportiva que organitzava el Consell Esportiu de l’Anoia. Aquesta jornada estava englobada en els actes de celebració del dia mundial de l’activitat física que era el mateix 6 d’abril.

Ens vam barrejar amb alumnes d’altres escoles i vam fer un circuit de 14 estacions relacionades amb l’esport i l’activitat física. Ens ho vam passar moooooolt bé!

Durant aquest trimestre, farem una sortida esportiva amb cada cicle de la ZER, aquesta era la primera i esperem poder-ne gaudir tant de totes!

Si voleu veure les fotos, podeu clicar aquí.

Aquest article ha estat publicat en Cicle inicial, Curs 2017/18, ZER. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *