Presentació vídeos a les famílies

La presentació a les famílies va significar l’avaluació del nostre projecte.Vam fer un acte solemne amb la presència també del professorat que va poder assistir.

La rebuda per part de les famílies va ser molt bona i els alumnes li van donar a la presentació una importància que ens va sorprendre. Tots estaven il·lusionats i orgullosos dels resultats.

Tant en la presentació dels vídeos dels alumnes, com en el visionat, les emocions van estar presents. Els sentiments que els alumnes els hi volien transmetre en cada un dels vídeos els va arribar i va ser un acte molt emotiu.

Tant les famílies com el professorat present van valorar totes les hores que comporta fer un treball d’aquest tipus amb les característiques d’aquest alumnat.La valoració de les famílies que van assistir-hi també va ser molt positiva i ens van encoratjar a seguir treballant en aquesta línea.

IMG-20160616-WA0005

famílies