Els alumnes realitzen el seu Windows Movie Maker

Una vegada realitzada l’entrevista a un familiar cada un ells va redactar la seva entrevista, escollint les idees que ells volien destacar del relat familiar.

Posteriorment van seleccioanr les imatges que millor tramsmetés les idees de la seva redacció i també la música.

Destaquem que els alumnes han estat molt organitzats col·locant en carpetes totes les imatges per poder organitzar millor el treball. Alguns d’ells van esborrar el seu projecte, fet que va suposar começar de nou però valorant la importància de l’organització.

Tots els alumnes han acabat i creiem que tenem cert domini del programa, alguns ho han fet de forma ràpida i han ajudat els altres que teníem més problemes. Destaquem que han funcionat com un equip encara que fos una activitat individual. També el fet que quan es revisava el vídeo per veure que es podia millorar han estat molt respectuosos amb el treball dels companys i les crítiques eren per millorar i sempre en positiu.

La valoració és molt positiva: tots els treballs s’han acabat .

S’ha treballat en un agradable clima, sabent tots què havien de fer i motivats per fer-ho bé.

moviemaker