Presentació del projecte als alumnes (04/03/2016)

Un cop s’havia decidit com seria l’organització per dur a terme el projecte (dates, sessions, professorat que passaria per les aules,…), es tractava de fer atractiva la proposta per als alumnes.

Per això, se’ls va fer una presentació Powerpoint per posar-los en situació i explicar-los el funcionament i desenvolupament del projecte. És a dir, es tractava de que s’apuntessin per ordre de prioritat segons les seves preferències en les diferents opcions del projecte: murals, presentacions PPT o audiovisuals (o les StopMotions, o bé, el curtmetratge). Podien escollir entre tres de les quatre possibilitats.

Se’ls va donar una setmana perquè anessin apuntant-se en uns fulls enganxats en les seves aules. Un cop van estar omplerts, es van recollir; el professorat implicat en el projecte va decidir llavors en reunió el repartiment dels alumnes entre les diferents tasques a realitzar, sempre intentant respectar al màxim les seves preferències. Aquest punt el consideràvem fonamental per l’èxit del projecte: quant més motivats estiguin els alumnes, més implicats s’hi sentiran.

Presentació 2

A continuació, pengem el PowerPoint que se’ls va passar a classe i els fulls pel repartiment en les tasques:

Presentació Projecte

Llistes alumnes productes del projecte