Els petits i mitjans de l’escola, volem investigar quins arbres i arbustos són les que podem trobar a la nostra platja fluvial, i també quines aus i peixos hi viuen. Per això vam organitzar dues sortides: una a la platja fluvial i una altra al Cente d’Interpretació del bosc de Ribera d’Aldover.
En les dues ocasions ens vam organitzar en petits grups internivells ja que pensem que és una bona oportunitat per a treballar la responsabilitat, el companyerisme i el treball cooperatiu, entre altres aspectes.
Per saber quins arbres i arbustos trobem a la platja fluvial, vam fer fotos i vam recollir algunes fulles. Tenim pendent demanar ajuda als grans de l’escola perquè ens ajudin a esbrinar els noms de cadascun.
Al Centre d’Interpretació, la Isabel ens va explicar els panells explicatius que tenen sobre la fauna de la zona. Després, cada grup va haver d’anotar el noms de 3 peixos i 3 aus.
El curs vinent esperem continuar aquesta investigació i poder explicar a tothom que vulgui visitar la platja fluvial el què haguem après.