Reflexions de l’equip impulsor, canvi de mirada.

Al llarg de les trobades que hem anat tenint els membres de l’equip impulsor,la nostra manera de veure l’infant i la manera d’acompanyar-lo ens han fet replantejar moltes rutines i maneres de fer que trobàvem normals dins l’escola i l’aula.

Lectures, conferències, xerrades, debats…ens han acompanyat al llarg del camí encetat al setembre quan vam poder entrar a formar part de la xarxa 6 de Competències bàsiques .

 

L’ alumnat és el protagonista del procés d’aprenentatge i, com a tal, té un paper actiu plantejant hipòtesis, cercant informació, compartint i contrastant idees, arribant a conclusions i nous aprenentatges,…

El nostre paper ha de ser d’orientar i guiar, acompanyar als infants en el seu procés i aprendre a saber quan cal intervenir.

Uns reptes a curt i  llarg termini però que ja portem dins nostre i que ens han ajudat a iniciar un canvi al nostre centre, una nova mirada, un espai de reflexió, un temps de compartir.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *