L’autoavaluació dels mestres

Ja hem explicat que una de les activitats més importants que vam realitzar amb els alumnes va ser la graella d’autoavaluació que van fer, per aquest mateix motiu l’activitat que explicarem a continuació també té el mateix grau d’importància.

Un cop finalitzat el projecte els mestres en petit grup vam omplir una rúbrica d’autoavaluació del treball per projectes.

Gràcies a aquesta eina vam poder valorar tot el procès del treball, ser conscients de la nostra pràctica docent, fer un exercici de reflexió i d’anàlisi de la nostra tasca que ens ajudarà a millorar la qualitat del nostre ensenyament.

Vam observar que en propers projectes hem d’incidir en l’activitat inicial, de manera que ajudem a l’alumnat a formular-se bones preguntes.