Ho hem fet bé?

Una manera d’avaluar als alumnes ha estat mentre feien la difusió del projecte. Hem anat a les classes de 1r, els hem mostrat el lapbook acabat i de dos en dos els hem explicat tot els coneixements apresos. Clica a la imatge per veure el procés.

Una altra manera d’avaluar-los ha estat mitjançant el què hem après? Al final del projecte han pogut demostrar el que han après omplint uns fulls de recull d’informació tipus test i després han fet la correcció coavaluant-se.

Els alumnes també s’han autoavaluat mitjançant una rúbrica. Els ítems han estat acordats entre tota la classe, després d’una pluja d’idees.

I ELS DOCENTS, HO HEM FET BÉ?

Al final de tot el procés, ens hem autoavaluat com a docents amb la rúbrica que se’ns ha facilitat des de la xarxa de competències bàsiques.

La nostra conclusió ha esta positiva, gairebé en tots els ítems hem contestat el nivell 3. Tot i això una de les coses que hauríem de millorar és la introducció de les TAC en més activitats.

Creiem que aquesta manera de treballar és molt més motivadora, tant per als alumnes com per als mestres. Els aprenentatges són més significatius i perduren més en el temps.

Un comentari a “Ho hem fet bé?