Una visita amb glamur

Dilluns 9/4/2018, Montse Gisbert va venir a fer una visita a tot l’alumnat de l’escola i va explicar la seva carrera artística com a escriptora i il•lustradora.

Els xiquets/es li vam presentar el Power que havien fet i els treballs sobre ella, fent-li preguntes i responen a aquelles que a ella li havien sorprès. Li va agradar molt el fet que anessis pel poble assabentant-se i preguntant per ella, obtenint respostes sorprenents i satisfactòries.
Es va sorprendre dels treballs realitzats pels alumnes on expressaven la seva creativitat i imaginació. Tanta il•lusió va tenir que li vam regalar els treballs sobre ella.
Quan va acabar l’exposició de la nostra classe, va continuar observant i gaudint dels treballs realitzats pels altres cursos de l’escola.
Finalment, va prometre enviar-nos un regal i realitzar un taller on ensenyaria com treballa i fa un llibre. Activitat que als alumnes els va entusiasmar.