Com hem dit en la presentació, som una escola que treballa per Projectes des de P3 fins a 6è de Primària. Per tant, el tema d’aquest curs a la xarxa de Cb, ens ha portat a reflexionar sobre el que fem i quines millores hi podríem introduir.
Els canvis que ha anat experimentant el nostre centre, tant pel que fa a l’augment d’alumnat com a l’arribada de mestres nous, ens ha portat a parlar de com podríem assegurar la continuïtat de la nostra línia d’escola. La reflexió també ens ha portat a pensar que potser hi ha petites diferències respecte a com els mestres del Claustre entenem el treball per projectes, diferències o matisos que cal polir.
Veiem necessari doncs, documentar de manera molt visual i pràctica, el procés de realització d’un projecte tal com l’entenem a la nostra escola, deixant clares quines eines i actuacions ens semblen imprescindibles per dur-lo a terme.