Per dur a terme l’avaluació del projecte s’han utilitzat diferents mètodes tant en el transcurs del mateix com al final d’aquest amb la presentació dels productes finals. Enumerem alguns dels instruments que hem utilitzat i una breu explicació del perquè:
- L’observació directa per part dels mestres, ens ha anat bé anar anotant el que feien i deien els alumnes en el treball en grup per poder-los acompanyar en el seu procés d’aprenentatge.
- Les reflexions en gran grup fetes en el transcurs del projecte per poder anar modificant si era necessari les activitats que vam dur a terme.
- El recull individual del diari de les sessions per part dels alumnes i on explicaven el que havien fet en el seu dia a dia i reflexionaven sobre el seu aprenentatge.
- La realització d’un escape room, on els nois i noies en grups de sis havien de posar en pràctica els seus coneixements sobre la matèria per poder “escapar” del laboratori i estripar un control que no teníem pensat fer.
- Autoavaluació dels alumnes mitjançant una rúbrica per tal de reflexionar sobre el seu aprenentatge però també sobre la participació en el grup de treball.
https://goo.gl/photos/9SHbBhsmUG6jpZag6