El producte final ha estat més restringit que l’inicial programat.
El fet de tenir acordat que el projecte continuaria amb la implicació de tota l’escola i el fet que es comptés amb menys sessions de projecte de les previstes ha fet que el producte final dissenyat és modifiqués i es posposés pel primer trimestre del curs vinent.
Com ha producte final s’ha obtingut una llista consensuada de propostes de modificació o redisseny d’espais del pati i un llista de qüestions tècniques a tenir en compte per fer possible els canvis.
El primer trimestre del curs vinent els alumnes de Cicle Inicial presentaran a cada classe la llista de propostes i els alumnes la debatran i l’enriquiran, ampliant-la a altres espais exterior. A partir d’aquí naixerà un altre producte a executar per tota la comunitat educativa.
Propostes aprovades:
- Caseta a les tuies
- Gronxador
- Tenir un microscopi per observar insectes
- Un rocòdrom a la paret
- Arrencar males herbes i arreglar la paret
- Menjadores d’ocells / casetes d’ocells
- Plantar floretes jardinet entrada
- Posar taula i bancs (picnic) espai on hi ha ara el banc
- Caseta dalt d’un arbre
- Tenda de campanya a les tuies amb robes
- Fer castells sorra
- Taula de matemàtiques porxo d’entrada
- Circuit a la rampa final pati
- Tobogan
- Teatre de titelles
- Bagul per guardar materials jocs) a la zona aparca bicis
- Dipòsit aigua per recollir aigua teulada Escola municipal música
- Pissarra al pati per dibuixar
Qüestions a resoldre:
- A quin espai aniria bé el gronxador que no hi hagués perill? Pot ser en un arbre?
- A quina paret podríem posar un rocòdrom, per a totes les edats?
- Dalt de quin arbre podríem fer una caseta? És perillós?
- Marcar un espai a la sorra pels castells de sorra perquè no ens els aterrin.
- A quin espai es podria posar el tobogan que fos una mica gran?
- Mirar si baixa una canonada de desaigua de la teulada de l’EM de música i preguntar a l’Ajuntament si hi podem posar un dipòsit per recollir aigua.