Metodologia

Les activitats es van dur a terme en grups reduïts, en gran grup, individual, en parelles i en trios. L’objectiu de fer-ho així ha estat veure la capacitat de cada alumne d’adaptar-se i  treballar en diferents companys i situacions. Aquests grups han estat heterogenis, sota la supervisió del mestre.

El projecte es va dur a terme en les últimes setmanes del trimestre. En els alumnes no se’ls va donar cap temporalització però si que sabien quins dies i quines sessions es reservaven per fer-lo, així com  quin era el producte final a aconseguir.

L’equip de mestres teníem la nostra metodologia i temporalització pensada, tot i això, va tenir derivacions no programades degut als interessos dels alumnes. Per exemple, parlant del petroli els mateixos alumnes van parlar del carboni i a partir d’aquí, de l’oxigen… arribant, fins i tot, a parlar de la taula periòdica. Per aquest motiu, se’ls va animar a dissenyar una activitat en format de trenca closques de la taula periòdica per a les jornades esportives en família.

Per compartir les experiències i opinions que s’anaven tenint al llarg de la setmana es van fer algunes posades en comú de tots els alumnes per reflexionar sobre el procés, de  les dificultats i encerts. A més  a més, al final de cada  dia escrivien en el diari  com havien anat les activitats de la jornada, què havien après…

https://goo.gl/photos/GJ7NXCHpWVGcfba27

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *