Obra de Teatre “We will rock you”

AVALUACIÓ

En la valoració del projecte té més pes l’avaluació del procés que no la del producte final.

En un primer moment és important l’avaluació inicial per delimitar les aptituds i actituds de l’alumne i concretar el seu rol dins el projecte.

Al llarg del procés es van fer revisions i valoracions en grup per tal d’anar ajustant la intervenció i fer les modificacions que calgui.

L’avaluació final de l’alumne consta de tres fases:

  • Autoavaluació: cada alumne omple una graella que valora diferents aspectes al voltant de la seva implicació, actituds, responsabilitat, esforç,… L’alumne també fa una valoració qualitativa del projecte on defineix aspectes com: aprenentatges, sentiments, relacions,…
  • Coavaluació: cada alumne escull tres companys que creu que poden ser justos a l’hora de valorar el treball de cada participant en el projecte. El tres alumnes més votats es reuneixen i seguint unes pautes donades pel professorat, valoren el treball de cada un dels seus companys.
  • Avaluació del professorat: els professors i les professores que participen en el projecte fan una llista de les dificultats que han trobat els alumnes i/o els docents al llarg del procés; així, identifiquen els punts febles del projecte. D’altra banda, s’anota tot allò que es valora positivament per part de l’alumnat i del professorat. Amb tota aquesta informació es fan les modificacions necessàries en la planificació, metodologia, i la implementació del projecte, a fi de poder orientar, i guiar correctament l’alumnat al llarg del procés per tal que pugui desenvolupar al màxim les seves capacitats i el seu potencial.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *