ELABORANT EL DOCUMENT “PROJECTES PAS A PAS”

Concretem els apartats del document i el material que ha d’acompanyar cadascun d’ells. Ens distribuïm també les tasques i acordem organitzar el recull de recursos en carpetes al drive de l’escola.

Els apartats que contemplarà són els següents:

  1. Calendari del procés

  2. Propostes de projecte. Material addicional: fotos dels nens fent les propostes, llistat d’idees i fotos del Claustre fent el buidatge del que s’ha proposat.

  3. Mapes conceptuals generals o per cicles, que relacionin les capacitats o àmbits amb una previsió de continguts a treballar. Es poden utilitzar diferents programes, per exemple el Cacoo.

  4. Tria de les sortides i colònies tenint en compte el projecte. (No totes hi han d’estar relacionades).

  5. Element motivador que desencadena l’inici del projecte. Material addicional: fotos d’aquest moment del projecte d’aquest curs (Contes, ciència i ficció).

  6. Tria del nom de la classe amb l’alumnat. Material addicional: fotos d’aquesta activitat.

  7. Inici del projecte. Generem preguntes i reptes per fer recerca. Recordem el treball cooperatiu. Material addicional: graelles organitzatives i informatives de treball cooperatiu, fotos de l’activitat.

  8. Elaboració del guió i distribució dels punts a investigar. Material addicional: guions-mostra.

  9. Eines de recerca i tria d’informació. Esmentar-ne algunes.

  10. Procés de recerca. Material addicional: fotos del procés, document autoavaluatiu per tal que els alumnes puguin explicar què aprenen i com ho fan, rúbriques, coavaluació,…

  11. Difusió del projecte amb diferents modalitats: exposicions orals, visites guiades obertes a la comunitat educativa, escrits a la premsa…Material addicional: fotos d’alguna d’aquestes activitats i rúbrica avaluativa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *