Escola Ildefons Cerdà

Som el claustre de l’escola Ildefons Cerdà de Centelles, ja fa temps que tenim inquietuds de renovació pedagògica i després d’uns anys de diverses formacions creiem que el treball per projectes pot ser una bona eina per continuar amb aquesta renovació i per poder atendre a tots els alumnes de l’escola.

L’equip impulsor el formen la gran majoria del claustre i per això portarem a terme un projecte a cada cicle. Els projectes que portem a terme són:

  • A cicle inicial: “Pintem jocs a la pista”
  • A cicle mitjà: “El moviment del cos”
  • A cicle superior: “La matèria”

Participar a la xarxa ens permet reflexionar i debatre sobre com volem que sigui el treball per projectes a la nostra escola. Valorem positivament el fet de poder dissenyar i posar en pràctica un projecte en grup, ja que tots podem aportar i aquests són més rics.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *