Organització i temporització
L’organització dels horaris i dels grups ha estat fàcil perquè hem decidit fer Projecte totes les hores que els alumnes són a l’USEE, excepte les hores que fan inclusió en els seus grups respectius.
La temporització serà de dues setmanes i aniran treballant en funció dels seus diferents ritmes de treball.
L’agrupament dels alumnes en les diferents tasques dependrà de les activitats que realitzin. Per exemple les entrevistes i qüestionaris es faran en gran grup i altres activitats de recerca en grups de dos o individualment. També l’agrupació anirà canviant, amb l’objectiu que tots vagin treballant amb els diferents companys en les diferents tasques. Pensem que és molt enriquidor perquè els alumnes són de 1r fins a 4t d’ESO i podran treballar junts i ajudar a aquells que tenen més dificultats.
Quines tasques dissenyem? Amb quina intenció?
A partir dels interessos que van dir el primer dia, hem dissenyat les activitats que realitzaran els alumnes. Les hem agrupat en quatre apartats:
1- Alumnes que fan esport a l’institut Bellvitge
2- Esports : vocabulari, història i aprofundiment dels esports que han escollit.
3. L’alimentació i l’esport
4- Els Jocs Olímpics d’estiu i d’hivern. Jocs Paralímpics.
5- Entrevista a una esportista
Per tal de que ells vagin autoavaluant-se diariament hem preparat un diari de l’alumne que hauran d’omplir al final de cada dia i els ajudarà a valorar la feina feta. L’objectiu és reflexionar sobre els aprenentatges què han fet aquell dia, com han treballat i com ho poden millorar.
Podeu trobar el document en aquest enllaç: Autoavaluació diària