Ens toca pensar com ho farem…

Organització i temporització

L’organització dels horaris i dels grups  ha estat fàcil perquè hem decidit fer Projecte totes les hores que els alumnes són a l’USEE, excepte les hores que fan inclusió en els seus grups respectius.

La temporització serà de dues setmanes i aniran treballant en funció dels seus diferents ritmes de treball.

L’agrupament dels alumnes en les diferents tasques dependrà de les activitats que realitzin. Per exemple les entrevistes i qüestionaris es faran en gran grup i altres activitats de recerca en grups de dos o individualment. També l’agrupació anirà canviant, amb l’objectiu que tots vagin treballant amb els diferents companys en les diferents tasques. Pensem que és molt enriquidor perquè els alumnes són de 1r fins a 4t d’ESO i podran treballar junts i ajudar a aquells que tenen més dificultats.

Quines tasques dissenyem? Amb quina intenció?

A partir dels  interessos que van dir el primer dia, hem dissenyat les activitats que realitzaran els alumnes. Les hem agrupat en quatre apartats:

1- Alumnes que fan esport a l’institut Bellvitge

2- Esports : vocabulari, història i aprofundiment dels esports que han escollit.

3.  L’alimentació i l’esport

4- Els Jocs Olímpics d’estiu i d’hivern. Jocs Paralímpics.

5- Entrevista a una esportista

Per tal de que ells vagin autoavaluant-se diariament hem preparat un diari de l’alumne que hauran d’omplir al final de cada dia i els ajudarà a valorar la feina feta. L’objectiu és reflexionar sobre els aprenentatges què han fet aquell dia, com han treballat i com ho poden millorar.

Sin título 3Podeu trobar el document en aquest enllaç: Autoavaluació diària