Els nostres inicis

El nostre projecte va començar fa tres mesos quan els alumnes van proposar diferents temes sobre els què volien saber alguna cosa. Els temes que van sorgir van ser:

• L’univers, com es van crear els planetes
  • Efectes del canvi climàtic-reciclatge
  • Una volta al món
  • L’aigua
  • Les religions
  • Història de Bellvitge
  • Esports (bàsquet, piscina, ciclisme…)
  • Alimentació sana i hort
  • La xocolata
  • McDonald’s
  • Jocs de taula

Els alumnes després de fer votacions van escollir el tema dels Esports. Aprofitant que  els companys dels seus grups ordinaris que no formen part de la USEE tenien previst fer un projecte relacionat amb l’alimentació saludable, vam considerar que podria estar bé investigar sobre els esports i la salut.

A partir d’aquí hem començat un procés de reflexió  professores i alumnes per tal d’anar decidint què volem saber, com ho treballarem i quan començar.

Finalment acordem començar el projecte Esports i salut el 27 de Març, dues setmanes abans de les vacances  de Setmana Santa .