El projecte de 1er d’ESO ja està en marxa

Ja està engegat el projecte! Fins ara havíem anat treballant des de les diferents matèries per tal d’avançar feina i preparar-los per aquest moment. Ara comença el moment més esperat!!!

Durant 1 setmana ( de dimarts a divendres) dedicarem totes les hores de després del pati i les tardes a fer la revista. En total 13 hores. Ens en sortirem?

Cada dia, comencem el dia amb una actitat d’activació que motivi als alumnes a posar-se en acció. Avui han començat amb un petit vídeo sobre un equip de treball de periodistes per tal de veure com funciona, com es coordinen els diferents departaments i les motivacions que tenen aquells que es dediquen a aquest apassionant ofici.

Ràpidament s’han organitzat en equips de treball (ja estaven fets prèviament seguint els consells dels tutors de cada grup) i s’han posat a fer tasques de redactors.

Els equips han treballat de valent pensant què volien explicar del seu primer anys a l’Institut, millorant els redactats, buscant imatges…i finalment ja tenim alguns articles que penjarem a la web.

Ara ens cal aprendre a utilitzar l’espai web on els haurem de penjar. Serà una web com wordpress que ens ajudarà a administrar tot el necessari per a la nostra revista digital.

Hem creat un equip d’alumnes “editors” que seran els encarregats de recollir els articles de tots els companys i anar-los penjant al bloc. Els editors han creat el seu usuari i contrassenya i ja podran començar a penjar els articles.

Els editors són:

1er ESO A –> Roger i Kayla