10. Com fem el màrqueting?

Els alumnes es van reunir i van fer una pluja d’idees per donar a conèixer la Gala i que l’assistència fos un èxit. Perquè això fos possible, es van adonar de la importància del màrqueting. El màrqueting no només és la publicitat, sinó que també forma part del mateix, tot el procès de creació del producte, en aquest cas de la Gala. Amb això volem dir que la selecció de les actuacions i dels alumnes que formarien part de l’espectacle els ajudaria a millorar l’assistència del públic i, per tant, a millorar els beneficis. Van entendre que si a les actuacions hi participaven alumnat de diferents cursos hi haurien més famílies que assistirien al teatre. Per tant, formarien part de l’àmbit del màrqueting les següents accions:

• L’elecció de les actuacions: que fossin variades
  • L’elecció dels artistes: que fossin de diferents nivells
  • El preu de les entrades: de fila zero o normal
  • Creació de Cartells publicitaris: per donar a conèixer l’esdeveniment
  • La col·locació en llocs estratègics dels mateixos.

Per poder realitzar totes aquestes tasques van necessitar l’ajuda i vist i plau del professorat.