AO5 – Definim tasques … també dels profes

Aspectes Organitzatius part 5 (AO5) – Definim tasques … també dels profes

Degut a la diversitat de criteris i, fins i tot d’expectatives del projecte, que tenia el professorat de l’equip educatiu implicat, va ser necessari consensuar, concretar i planificar les tasques i responsabilitats de cadascun.

Per assegurar l’èxit del projecte, el centre va decidir fer coincidir tots el TdS i PdR possibles en la mateixa setmana. Aquest fet assegurava que el professorat, en la majoria del seu horari setmanal lliurava moltes hores lectives. Aquest fet es va aprofitar per assignar a cada professor/a a un projecte de TdS o PdR en exclusiva en tot el seu horari setmanat.

Es va distribuir el professorat per àmbit o equip i es va fer un horari que assegurava que l’alumnat tenia sempre els mateix professorat de referència. Un cop fet això, es van distribuir les tasques a realitzar:

Previ a la setmana d’implementació.

  • Dissenyar les tasques a realitzar per l’alumnat. Dossier.
  • Coordinar l’elaboració de les peces o productes a exposar.

Al llarg de la setmana d’implementació.

  • Catalogació de les peces.
  • Disseny del pòster.
  • Preparar l’exposició oral.
  • Preparar la visita guiada.

Posterior a la setmana d’implementació.

  • Muntatge de l’Espai Guindàvols
  • Avaluació
La Rosa i el David ultimant detalls

La Rosa i el David ultimant detalls

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *